De titel zegt het zelf...
Hoe zou jij je voelen moest je nu een van de jongens zijn ?
wat als je bill was ?
wat als je Tom was ?
wat als georg was ?
wat als je gustav was ?
-
30 juli 2008 - 21:5830 juli 2008 - 22:39
(...)
en als me pa een onderbroek aan heeft (logish : Dan zit zijn ding altijd zo overhoop
Is dat niet irritant?
moet je mij niet vrgn! weet je wat ik denk??? als je nu zo'n lange ** hebt è ? en je moet je broek aandoen è zouden ze die dan ni oprollen ?Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
30 juli 2008 - 22:42(...)
moet je mij niet vrgn! weet je wat ik denk??? als je nu zo'n lange ** hebt è ? en je moet je broek aandoen è zouden ze die dan ni oprollen ?
Omg En wa als dien vent dan opgewonden raakt? Word hij dan ontrolt ofzo?Let the Night embrace you
30 juli 2008 - 22:43(...)
Omg En wa als dien vent dan opgewonden raakt? Word hij dan ontrolt ofzo?
dan heb je zo'n een stokje= als de neus van pinokio groeit(A)Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
30 juli 2008 - 22:45(...)
dan heb je zo'n een stokje= als de neus van pinokio groeit(A)
Ja en dan liegt die man (dat doen mannen altijd) en dan krijgt ie zo'n meterslange lul x'DLet the Night embrace you
30 juli 2008 - 22:47(...)
Ja en dan liegt die man (dat doen mannen altijd) en dan krijgt ie zo'n meterslange lul x'D
ben je daar gwn tgn aant prtn met je gezicht naar zijn gezicht gericht voel je plots iets tgn je been wrijven jij: ??Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
30 juli 2008 - 22:49(...)
ben je daar gwn tgn aant prtn met je gezicht naar zijn gezicht gericht voel je plots iets tgn je been wrijven jij: ??
Weetje wat ik niet snap. Hoe kan een lul nu wrijven?
Let the Night embrace you
30 juli 2008 - 22:53(...)
Weetje wat ik niet snap. Hoe kan een lul nu wrijven?
is een soort beestjee whaha omgLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
30 juli 2008 - 22:56(...)
is een soort beestjee whaha omg
wrijven betekend eigelijk gewoon dat ie tegen je been omhoog aant gaan is xDxD
maar tom draag altijd zo wijde broeken , en bill strakke bij tom hangt die du werkelijk , bij bill moet die dan toch zo 'opgerolt' (vies woord) zitten?30 juli 2008 - 22:56(...)
is een soort beestjee whaha omg
Wow, gezellig -.-
Dan heeft een man dus een beest
Ik hou niet van beestjesLet the Night embrace you
30 juli 2008 - 23:41(...)
wrijven betekend eigelijk gewoon dat ie tegen je been omhoog aant gaan is xDxD
maar tom draag altijd zo wijde broeken , en bill strakke bij tom hangt die du werkelijk , bij bill moet die dan toch zo 'opgerolt' (vies woord) zitten?
Opgerold? Wat denk je dan dat ie van plastic is fzo?Een tomaat is rood. Daah.
30 juli 2008 - 23:49(...)
Opgerold? Wat denk je dan dat ie van plastic is fzo?
neen xDxD
Maar hij draagt altijd zo strakke broeken31 juli 2008 - 10:20(...)
ja en je moet er is op letten soms zie je ZOO DUIDELIJK een bobbeltj(lol)
neen xDxD
Maar hij draagt altijd zo strakke broekenLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
31 juli 2008 - 10:25(...) ja en je moet er is op letten soms zie je ZOO DUIDELIJK een bobbeltj(lol)
Nog niet gezien
Heb je een foto?Let the Night embrace you
31 juli 2008 - 10:28(...)
ppff heb miljoenen foto's van de jonges dus nu ga ik echt ni naar die zijn bobbelke zoekn ze --' tikt in op google: bill kaulitz met bobbel in zijn broek whahahahha
Nog niet gezien
Heb je een foto?Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
31 juli 2008 - 10:30(...)ppff heb miljoenen foto's van de jonges dus nu ga ik echt ni naar die zijn bobbelke zoekn ze --' tikt in op google: bill kaulitz met bobbel in zijn broek whahahahha
Kan ik niet doen, zie dat me mams op de computer moet en de B indrukt komt daar in dat lijstje te staan: Bill Kaulitz met bobbel in broekLet the Night embrace you