• Deze ochtend stond ik om 6 uur op, om te gaan wandelen achter langs de vijvers. Uiteindelijk ben ik ergens in de sneeuw gaan zitten, en heb ik nagedacht over alles wat er de afgelopen tijd is gebeurt. Nu heb ik alles duidelijk op een rijtje, en kan ik verder zonder teveel stil te staan bij het verleden. Toen ik thuis kwam was het al weer 11 uur. Ik was ijskoud, met een grote kop chocomel heb ik in bad gelegen totdat ik warm was.

    Meer mensen vandaag gewandeld?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ja, met mijn hond en een vriendin. We waren op ijs gaan staan op een vijvertje en zakten bijna door ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik ga misschien nog wandelen. Maar dat doe ik omdat ik wil afvallen. ^^


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Neen,veel te koud,en hier is niets echt rustig of iets waar je helemaal alleen bent en het 'bos' is verschrikkelijk eng.

    nee want dan moet ik door de sneeuw, en sneeuw is koudjes.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik was van plan om sowieso te gaan wandelen (omdat ik echt hou van de sneeuw), maar ik vreesde dat ik mezelf er niet zou toe kunnen brengen om even door te bijten en de kou in te stappen. Maar toen mijn beste vriend zei dat hij misschien nog wat tijd had, had ik tenminste een doel, weet je. :') Dus dacht ik: ik wacht tot hij smst en dan ga ik. Maar dan bleek hij uiteindelijk geen tijd te hebben en bijgevolg was mijn motivatie totaal weg. :'D Maar ik ga morgen sowieso wandelen, want ik weet dat als ik eenmaal buiten ben dat ik ervan ga genieten. Het buiten stappen is het moeilijkste. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik ben al drie dagen niet meer buiten geweest ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Yep. Gister, met -10. En toen voelde ik me voldaan en dood.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik, met mijn hond en de hond van de buren en mijn twee beste vriendinnen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.