• Ja ik schrok me doooood, mijn broertje liet dit aan mij en mijn moeder zien. En het geluid stond echt hard aan xD

    Eng he? 0.o



    http://www.youtube.com/watch?v=se7TNObyiQY&feature=related

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 17:07 ]


    You can run but not hide

    haha, ik durf niet, ik ben alleeeen thuis :f


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    haha, ik durf niet, ik ben alleeeen thuis :f


    Dan moet je het beter niet doen xD (volgens mij dan, want ik schrik heel snel.)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 18:17 ]


    You can run but not hide

    ><


    Only losers can act the way you do

    Omg!!
    Mijn mama dacht dat ik dood ging, ik gilde zo hard x'D
    Hemeltjelief.
    Waarom keek ik? Mijn zenuwen houden zoiets niet uit!


    Where there is a sea there are pirates...

    Wat zie je? :X

    Ik durf niet te kijken! :X

    Volgens mij is deze hetzelfde als die geest dingen en zo ; moest je de verschille zoeken bijvoorbeeld en dan kwam er zo een bebloedde kop in beeld xd.


    you're my favourite part of the day ~

    Je had er ook één van Michael Jackson, in zijn huis. Waar je zijn 'geest' zag. En toen moest ik goed kijken van mijn moeder, kwam er zo een eng iets in beeld. Het geluid stond vet hard en ik schrok me echt dood xd. Mijn moeder helemaal uitlachen xd. Dus ik denk het zoiets is, en ik ben niet van plan te gaan kijken ;|


    you're my favourite part of the day ~

    Topaz schreef:
    Je had er ook één van Michael Jackson, in zijn huis. Waar je zijn 'geest' zag. En toen moest ik goed kijken van mijn moeder, kwam er zo een eng iets in beeld. Het geluid stond vet hard en ik schrok me echt dood xd. Mijn moeder helemaal uitlachen xd. Dus ik denk het zoiets is, en ik ben niet van plan te gaan kijken ;|


    Whahaha, zoiets is deze ook. Als je snel bang bent of schrikt, raad ik je aan niet te kijken. (praat uit ervaring)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, zo eng vond ik hem niet. Ik heb wel eens engere gezien. :'D

    Wil hem niet zien, slechte ervaringen >.<
    Zo die met zoek Wally en zo echt fuck doodverschoten xD En die auto, en een vampierkop en iets met een spelletje en een vampierkop ;D

    Trouwens wilt iemand eindelijk is zeggen welke dat het is? (A)

    Ik ga niet kijken, ik ken die dingen x'D
    En ik schrik heel snel en alleen maar sneller als ik wéét dat er iets gaat gebeuren waarvan ik ga schrikken x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Topaz schreef:
    Je had er ook één van Michael Jackson, in zijn huis. Waar je zijn 'geest' zag. En toen moest ik goed kijken van mijn moeder, kwam er zo een eng iets in beeld. Het geluid stond vet hard en ik schrok me echt dood xd. Mijn moeder helemaal uitlachen xd. Dus ik denk het zoiets is, en ik ben niet van plan te gaan kijken ;|

    dat was hij zelf als zobie in trhiller

    ik kijk het niet
    ik weet nu al wat er gaat komen en IK KIJK NIET


    Have Faith

    ik heb mijn geluid afgezet om te kijken nahaha x') ik ken da, ik vlieg anders ook ne meter in de lucht. x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."