• Bo en ik kunnen weer is niet kiezen voor een story duss :


    1
    Wanneer Tiff door haar moeder gedumpt wordt bij haar oersaaie en strenggelovige grootouders lijkt ze wel door te slaan. Tiff, die normaal de rust zelve is, wordt een wild meisje waar overal voor in is. Zo ook voor het insluipen van het huis van die nieuwe beroemdheid die in de stad is komen wonen. Helaas wordt ze gesnapt en haar zogenaamde vrienden helpen haar ook niet. Alleen de jongen die in het huis woont lijkt medelijden met haar te hebben en geeft haar dus niet aan bij de politie. Vanaf dat moment wordt ze steeds closer met hem maar haar grootouders mogen van niets weten.

    2
    Charlie* is wel erg nieuwsgierig als ze nieuwe buren krijgen en ze gaat op onderzoek uit. Al snel ontdekt ze dat er iets niet pluis is, want de bewoners komen nooit thuis en vrijwel elke dag staat er een auto met een enge fotograaf erin. Ze vraagt zich af wie of wat er woont en besluit dat zw aan zal moeten bellen. zo moet ze naar het huis toe. Er wordt open gedaan en vanaf is ze smoorverliefd op haar veel te knappe buurjongen, maar waar kent ze zijn gezicht toch van en waarom mag niemand weten wt ze hebben ?


    we zijn nogal into geheime liefde haha :3

    maar goed:

    1 of 2 :
    Rollen :
    Titel :
    Origineel ?


    We can only learn to love by loving.

    Die nieuwe trend van 2010. :3
    JUSTIN BIEBER!
    haha nee grapje xd


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Die nieuwe trend van 2010. :3
    JUSTIN BIEBER!
    haha nee grapje xd

    -ligt dubbel-

    Rose vind mij gehersenspoeld right ?


    We can only learn to love by loving.

    ik ga voor 2 :Y)


    everybody needs a song.

    Enigma schreef:
    (...)
    -ligt dubbel-

    Rose vind mij gehersenspoeld right ?
    Ja xd


    when words fail, music speaks.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Ja xd


    ben ik ook
    door JOU


    We can only learn to love by loving.