laat maar dom idee
[ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 15:56 ]
?
- hoi ;D
vind ik geen goed idee
-
Nee, sorry maar dit vind ik een dom idee. Quizlet is een quizensite. Er hoeven geen overbodige snufjes te komen.
[ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 12:24 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
waarom?
AAP
Tegen.
All was well.
En het nut ervan is..?
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Hoezo een tekening? Open paint op je pc, maak zo een tekening en upload hem? - Of begrijp ik hem nu fout? - @Tranquillity: Q is een quizensite, geen schrijfsite. ^^
Let the Night embrace you
Snake schreef: Hoezo een tekening? Open paint op je pc, maak zo een tekening en upload hem? - Of begrijp ik hem nu fout? - @Tranquillity: Q is een quizensite, geen schrijfsite. ^^
against
I solemny swear i am up to no good
Zeer hard tegen,
Brubl
Heroic schreef: En het nut ervan is..?
Home is now behind you. The world is ahead!
Oja ik snap em. :'D Je kan toch gewoon een tekening maken op Paint, hem opslaan als jpg. en hem als foto gebruiken?
Als ej zo graag een painttekening erbij wilt zetten, dan maak je toch eerst een painttekening, sla je hem op als .jpg, en upload je dan de foto..? Of ben ik nou zo dom?
ars moriendi
Uh, je kan hem ook gewoon op paint maken en hier uploaden?
Sorry ik vind het niet z'n goed idee. Maar mensen vallen we haar niet een beetje aan? sommige hebben wel harde reacties of heb ik het verkeerd?
You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.