• Brittany Murphy is zondagochtend overleden op 32-jarige leeftijd overleden. Entertainmetwebsite TMZ meldt dat de actrice stierf aan de gevolgen van de een hartstilstand. Wat dit precies veroorzaakt heeft is vooralsnog onbekend, maar aannemelijk is dat het drugsgerelateerd is.

    Rond acht uur lokale tijd ontvingen hulpdiensten in Los Angeles een telefoontje vanuit het huis van Brittany's man, Simon Monjack. Een reanimatiepoging van ambulancebroeders slaagde niet. Bij aankomst in het Ceders-Sinai Medical Center in Los Angeles werd de actrice dood verklaard. Ingewijden meldden dat Brittany's moeder de actrice bewusteloos aantrof in de badkamer. De lijkschouwer en de poltie van Los Angeles hebben een onderzoek aangekondigd.

    Hollywood heeft geschokt gereageerd op de dood van de jonge actrice. Ashton Kutcher, die een relatie heeft gehad met Brittany en met haar de hoofdrol speelde in Just Married, liet op Twitter weten: "Vandaag is de wereld een zonnestraaltje verloren. Mijn oprechte condoleance gaat uit naar Brittany's familie, haar man en fantastische moeder, Sharon. Zie je aan de andere kant, meisje." Khloe Kardashian noemde het nieuws "afschuwelijk" en Fred Durst schreef: "RIP Brittany Murphy. Wat een lief mens. Ik bid voor haar vrienden en familie." Inmiddels heeft een woordvoerder van de actrice bedankt voor alle steunbetuigingen, maar vroeg tegelijk om ook de privacy van de familie te respecteren.

    De uit de Atlanta afkomstige Murphy begon op jonge leeftijd te acteren in televisieseries. In 1995 brak zij door met haar rol in de hitfilm Clueless met Alicia Silverstone. Verder was zij onder meer te zien in 8 Mile, Don't say a word en Just Married. Afgelopen jaar verliep de loopbaan van Brittany moeizaam. Zo zou zij in juni ontslagen zijn bij de Disneyfilm Tinker Bell en begin december werden haar werkzaamheden bij een film in Porto Rico vroegtijdig beeindigd.


    Dat is best nog heel erg jong. 0_0


    Bron: Msn.nl


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jezus. Dat is héel jong! oO


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hier was gister ookal een topic over geloof ik.
    32 is té jong ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaja. Ik zag 't net al x]. Kon hem niet vinden, maarja ik sluit deze al.


    "I shut my eyes in order to see.'