oke, ik was dus mijn hyves inbox aan het legen, en toen las ik dit dus
Nieuwe schoolregels < < < de titel x'D
1. Niet rennen door de gang,
glijen is leuker!
2. Niet met propjes naar de leraar gooien,
boeken komen harder aan!
3. Niet fluisteren tijdens de les,
schreeuwen is duidelijker!
4. Maak het leven van de leraar niet zuur,
dat doet zijn vrouw wel!
5. Kom nooit te laat,
neem gerust de hele dag vrij!
6. Kauw geen kauwgom in de les,
chips kraakt harder!
7. Schrijf niet met potlood op de muur,
pen blijft beter zitten!
8. Steel nooit een pen,
pak gewoon zijn hele etui!
9. Zorg dat je geen strafwerk hoeft te schrijven,
laat het een ander voor je doen!
10. Geen mp3 luisteren tijdens de les,
een stereo gaat veeeel harder!
11. Scheld de leraar niet uit,
de directeur is gewaagder!
en stiekem lag ik bij sommige dubbel
weten jullie nog meer van dat soort dingen
-
20 dec 2009 - 20:3621 dec 2009 - 10:4321 dec 2009 - 10:46
Ik kende die al
maar er er waren toch nog zo'n??Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.
21 dec 2009 - 10:4721 dec 2009 - 11:0721 dec 2009 - 11:4121 dec 2009 - 12:12ik ken de een andere versie van die regels
bv. help je leraar niet naar het graf
(laat hem zelf maar voor vervoer zorgen)
en ook
dagboek van een kleuter:
Maandag
Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet.
Dinsdag
Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa.
Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden.
Woensdag
Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden.
Donderdag
Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden.
Vrijdag
Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden.
Zaterdag
Papa sloot mij op op zolder, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden.
Zondag
Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden.
Maandag
Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden.
Dinsdag
Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden.
Woensdag
Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen.
Donderdag
Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken.
Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte.
Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden.
Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen.
Wacht tot ik groot en sterk ben.21 dec 2009 - 12:13o
en ook nog dees
Het verhaal van Hash en Wietje
Er leefde eens een arme houthakker die Parihuana heette. Hij had een hele bazige vrouw, Marihuana genaamd. Ze hadden twee kinderen en die waren Hash en Wietje gedoped. Wietje speelde met haar babituraatjes en Hash speelde met Stuffie, zijn hondje en met zijn kat Morfientje. Marihuana zei: "We moeten iets doen.". Parihuana snoof eens diep, maar wist niets te zeggen. Ze hadden namelijk niets meer te eten. Marihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met z'n vieren een tripje gaan maken in het bos en daar zouden ze Hash en Wietje achterlaten. Maar de slimme Hash had alles gehoord en stak een mesje in zijn broekzak.
De volgende dag gingen ze een tripje maken in het bos waar de wind door de bomen blowde die zo high waren. 's Middags deden Hash en Wietje een dutje en hun ouders gingen er stilletjes vandoor. Hash had echter met zijn mes lijntjes getrokken in de sneeuw. Zo konden ze gemakkelijk de weg naar het dorp terugvinden. Daar aangekomen durfden ze niet naar huis, dus gingen ze naar Opium en Omium. Die zaten vredig op een canabee naar de LSD-speler te luisteren waar juist de hit klonk:
Altijd rookt Kortjakje wiet,
midden in de week, maar 's zondags niet.
's Zondags rookt zij heroïne,
met een snuifje cocaïne.
Altijd rookt Kortjakje wiet,
midden in de week, maar 's zondags niet.
Toen Opium en omium de kinderen zagen, begroetten ze hen uitbundig. "High!", riepen Opium en Omium. "High!", riepen Hash en Wietje. Ze kregen elk een cracker aangeboden. "Hebben jullie nog honger?", vroeg Opium. "Jaaa!", riepen Hash en Wietje, "laten we gaan chinezen". "Goed", zei Omium. "Ik coke wel."
De volgende dag werden Hash en Wietje weer naar huis gebracht. Parihuana was blij, maar Marihuana niet. Toen ze later weer een tripje gingen maken in het bos, lette Marihuana extra goed op Hash, zodat hij geen kans zag lijntjes te trekken. Toen ze weer alleen achterbleven waren ze echt verdwaald. Maar toen zagen ze een vogeltje dat floot: "Wiedewiedewiet". Ze volgden het vogeltje en ze kwamen bij een huisje dat helemaal van coke gemaakt was. Zoveel coke hadden ze nog nooit bij elkaar gezien. Ze begonnen meteen te snuiven, maar terwijl ze zo heerlijk snoven, werden ze bespeed door de boze H-XTC, die in het huisje woonde.
Ze hoorden een kraakstem: "Sniffel, snaffel, snuifje, wie snuift er aan mijn huisje?" "Het is de wind, de wind, het highe kind", riepen Hash en Wietje in koor. Dit herhaalde zich een paar maal. Maar toen kreeg de H-XTC argwaan en ze kwam naar buiten en zei met een lief stemmetje: "Kom maar mee naar binnen, daar heb ik lekkere spacecake voor jullie". Maar eigenlijk had de boze H-XTC maar al te veel zin in Hash en Wietje. Na een tijdje zaten Hash en Wietje helemaal stoned en uitgeteld bij de H-XTC aan tafel.
Nu wilde de H-XTC Wietje gaan drogen in haar drooghok en Hash samenpersen in haar persijzer om hem vervolgens in blokjes te snijden. Nu konden ze niet meer ontkomen. "Hennep!", riep Hash. "Hennep!", riep Wietje. Ze waren bang om opgerookt te worden. Wietje moest gaan kijken of de kolen in het drooghok al heet genoeg waren. Ze zei tegen de H-XTC dat ze het niet goed kon zien. De H-XTC ging zelf gaan kijken en wietje duwde de H-XTC in het drooghok en deed de deur dicht. De H-XTC begon te schreeuwen: "Hennep!". Al gauw bleef er niet veel meer over dan een sissend hoopje blubber. Wietje haalde Hash en ze waren blij. Ze doorzochten het huisje en namen zo veel drugs mee als ze maar konden dragen. Hun zakken puilden uit van de heroïne, morfine, methadon, hash, wiet, coke en vooral XTC.
Ze staken het huisje achter zich in brand. Crack zei het huisje.
Ze gingen met speed naar huis. Het Wiedewiedewiet-vogeltje wees hen de weg. Onderweg kwamen ze nog Rookkapje en Sneeuwwietje tegen. Toen ze thuis kwamen, was Parihuana heel blij.
Marihuana was dood en ze leefden samen nog high en gelukkig21 dec 2009 - 12:2821 dec 2009 - 12:3021 dec 2009 - 12:4021 dec 2009 - 13:06Kickson schreef:
Ik kende die al, en ken er zelf zo nog meer, maar momenteel kom ik er niet op xd
schade =[21 dec 2009 - 14:58ik kende een andere van
gooi geen proppetjes naar de leraren
stoelen komen veel harder aanBe true to yourself
21 dec 2009 - 15:251. Niet met propjes gooien! [Stenen komen harder aan]
2. Niet praten in de klas. [Schreeuwen heeft meer effect]
3. Niet fietsen op het schoolplein. [Op je scooter gaat het sneller]
4. Niet afkijken! [Steel gewoon het hele schrift]
5. Niet je klasgenootjes plagen. [Plaag je leraar]
6. Geen mobieltjes tijdens de les! [Neem gewoon je Nintendo mee]
7. Niet het leven van je leraar zuur maken. [Bederf het]
8. Niet te laat komen! [Neem gewoon een hele dag vrij]
9. Geen kauwgom in de klas! [Chips kraakt meer]
10. Niet je huiswerk te laat inleveren! [Maak het gewoon niet]
11. Niet rennen door de gangen! [Glijden is gewoon veel leuker!]
12. Geen pennen afpakken! [Maak ze stuk]
13. Niet vechten op het schoolplein! [Met een kettingzaag zwaaien is cooler]
14. Niet in je schrift krassen. [Op de tafel is het leuker]You'll never dream alone. <3
21 dec 2009 - 15:328. Steel nooit een pen,
pak gewoon zijn hele etui!
Rofl.I live for the applause, you will die for it.
21 dec 2009 - 15:37