• Als er opeens een smsje in je inbox staat met "Lieverd, het spijt me heel erg, maar ik ben vreemdgegaan. Wil je me vergeven? X jou jongen" voel je je kut. Natuurlijk vergeef ik hem niet. Nooit zal ik een woord tegen hem zeggen of aankijken. Hij brak mijn hart, zoals hij nog nooit gebroken is.

    Dit moest ik echt even kwijt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind niet dat de mensen hier nu moeten gaan zeggen dat je er goed aan doet als je hem geen tweede kans geeft. Neem tijd om erover na te denken. Het is logisch dat je hem nu geen tweede kans meer wilt geven, je hebt het net te horen gekregen, dan kun je gewoon eventjes niet meer nuchter nadenken. Het enigste wat je dan voelt is verdriet en woede.
    Zoals Irgendwann : hij bood zijn excuses aan, iedereen verdient een tweede kans ;)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 17:02 ]


    -

    Wat zwak van hem zeg, als hij een echte vent was geweest has hij het zelf tegen je kunnen zeggen, nou ik kan je een ding vertellen je verdiend echt beter hoor, je vind wel iemand die beter is (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Boyiloveyou schreef:
    omg,toch niet via een sms,en dan nog daarachter,kun je mij vergeven ><
    asjeblieft seg !
    sterkte meisje (: !

    Blondiepants schreef:
    Ik vind niet dat de mensen hier nu moeten gaan zeggen dat je er goed aan doet als je hem geen tweede kans geeft. Neem tijd om erover na te denken. Het is logisch dat je hem nu geen tweede kans meer wilt geven, je hebt het net te horen gekregen, dan kun je gewoon eventjes niet meer nuchter nadenken. Het enigste wat je dan voelt is verdriet en woede.
    Zoals Irgendwann : hij bood zijn excuses aan, iedereen verdient een tweede kans ;)


    Ik heb er over nagedacht, lang genoeg. Ik kan het echt niet. Hoe kan ik hem nou ooit vertrouwen? Ik kan niet leven in de angst dat hij het nog eens doet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    het is laf dat hij dat zegt via sms.

    Persoonlijk vind ik, het nog veel laffer dat hij is vreemdgegaan. Daar heb ik echt zo'n hekel aan><'

    x'


    Stop holding me under and let me breathe.

    Wat een lozer, sorry dat ik het zeg. Via sms, alsof hij je niet recht aan durft te kijken. Je bent beter af zonder hem, ook al klinkt het hard. Het liefst sla ik hem voor je in elkaar.
    Sterkte!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2009 - 18:39 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wat een klooooootzak ;o
    Sorry, maar serieus, dat zou ik hem nooit vergeven!


    Some people make the world special just by being in it

    Boyiloveyou schreef:
    omg,toch niet via een sms,en dan nog daarachter,kun je mij vergeven ><
    asjeblieft seg !
    sterkte meisje (: !


    Rock hard, F*** Safe x']

    Nee, die is geen blik of woord meer waardig. Alleen al door het feit dat hij het jou op deze manier laat weten.
    Heel veel sterkte <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Boyiloveyou schreef:
    omg,toch niet via een sms,en dan nog daarachter,kun je mij vergeven ><
    asjeblieft seg !
    sterkte meisje (: !


    I need you like a heart needs a beat

    Sterkte ermee meis.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?