• Zoals ik al zij kan ik mijn vriendinnen vertrouwen? Ik ben verliefd op een jongen en heb dat tegen mijn vriendin gezegd. Die is direct naar zijn zus gegaan en heeft het doorverteld. Nu heb ik nog een groot geheim. Namelijk ik ben bi. Ik ben bang dat ze dat tegen mijn zus zegt en tegen andere vriendinnen. Een vriendin heeft het namelijk niet op vrouwen dat op hun eigen geslacht vallen.
    Ze denkt dat ze daardoor ook lesbisch of bi of wat dan ook word.


    Moet ik die vriendin nu vertrouwen?


    Whatever you do, have fun

    ik ken deze situatie :X ik ben ook Bi
    Maar ik zou het denk ik niet zeggen als ze het doorluld,
    En als je het gaat vertellen kun je het beste ook zelf vertellen aan je ouders en je zus ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik weet niet, maar als ze jou nog nooit zoiets geflikt hebben (van dat je een geheim zei en de volgende dag wist de hele school het) dan denk ik van wel. Uiteindelijk neem je altijd een risico.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Lastige keuze als ze al eerder wat heeft doorverteld. Misschien kun je haar een keer wat kleins vertellen en zeggen dat je het haar alleen vertelt als ze het voor zich houdt?
    Als dan later blijkt dat ze het heeft doorverteld weet je genoeg.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Lastige keuze als ze al eerder wat heeft doorverteld. Misschien kun je haar een keer wat kleins vertellen en zeggen dat je het haar alleen vertelt als ze het voor zich houdt?
    Als dan later blijkt dat ze het heeft doorverteld weet je genoeg.

    Mee eens. Test haar eens uit. Gewoon iets vertellen aan haar wat 'geheim' is, en als je merkt dat ze het doorverteld heeft, dan weet je genoeg.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het is moeilijk om haar nog iets toe te vertrouwen als ze iets is gaan doorzeggen, maar het kan toch wel één keer gebeuren dat ze er iets uitfloept ? Vertel anders iets wat je niet echt belangrijk vind en waarvan toch nog niemand iets weet. Als ze dat doorverteld, weet je dat ze niet te vertrouwen is.


    -

    Het floepte er niet echt uit. Ze rende speciaal daarvoor naar zijn zus. Anders zou ze nooit naar haar zijn gegaan!


    Whatever you do, have fun

    xBiteMe schreef:
    Lastige keuze als ze al eerder wat heeft doorverteld. Misschien kun je haar een keer wat kleins vertellen en zeggen dat je het haar alleen vertelt als ze het voor zich houdt?
    Als dan later blijkt dat ze het heeft doorverteld weet je genoeg.


    Lijkt me wel slim


    overrated

    zeg het dan alleen tegen die jongen. -'


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik weet het eigenlijk niet !
    Doe een soort van test ofzo (: ?


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    ik zou wel tegen je ouders vertellen


    Ivar Oosterloo.

    Ik zelf zou haar niet vertrouwen, jij hebt het haar in vertouwen vertelt, en ze heeft het doorvertelt. Dus ik zou haar echt niet meer vertrouwen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou het niet vertellen omdat ik haar niet zou vertrouwen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nerveus schreef:
    Ik zelf zou haar niet vertrouwen, jij hebt het haar in vertouwen vertelt, en ze heeft het doorvertelt. Dus ik zou haar echt niet meer vertrouwen.

    Ik zou het zeker niet aan hun vertellen.


    .-

    Ik zou het dan sowiezo niet tegen hen vertellen. Pas als je bijv. met een meisje hebt kun je ermee uit de kast komen.


    No growth of the heart is ever a waste