• Ik heb een foto maar daar zou een stuk 'afgeknipt' moeten worden,heeft iemand een programma daarvoor en die dat voor mij zou willen doen?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 12:24 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Op picnik.com kun je voor de optie crop kiezen en dan kun je hem aanpassen naar de gewenste grote, afmeetingen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 12:25 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Op www.picnik.com kun je voor de optie crop kiezen en dan kun je hem aanpassen naar de gewenste grote, afmeetingen.

    En desnoods zou ik het wel voor je willen doen!


    Brubl

    Silbermond schreef:
    Op picnik.com kun je voor de optie crop kiezen en dan kun je hem aanpassen naar de gewenste grote, afmeetingen.

    Nu niet lachen he,maar ik kan daar niet mee werken :'D
    serieus,heb ik al meerde keren geprobeerd maar is nooit gelukt.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 12:30 ]


    I need you like a heart needs a beat

    undercover schreef:
    (...)
    En desnoods zou ik het wel voor je willen doen!

    Danku =],heb je een pb gestuurd.=D


    I need you like a heart needs a beat

    Photographs schreef:
    (...)
    Nu niet lachen he,maar ik kan daar niet mee werken :'D
    serieus,heb ik al meerde keren geprobeerd maar is nooit gelukt.
    Nee ik kan me voorstellen dat je het lastig vind met al die opties en thema's enzo. Maar als je een foto opent, staat hij al direct op de goede pagina. Dan kun je meteen op crop klikken. En dat lukt je wel, dat weet ik zeker. Crop staat dan boven in het scherm naast Sharpen, Rotate, etc.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je kan het ook bij picassa doen :'D

    Printscreen maken, plakken in Paint, uitsnijden en dan kopieëren naar...

    Bij Vista heb je windows fotografie weet niet of jij dat hebt anders kun je daar bij bewerken en dan uitsnijden en dan kun je zelf aanpassen.

    Gewoon op je pc die foto zoeken, dan rechterklik 'open met' dan krijg je een paar opties en kies je voor 'Microsoft Office Picture Manager'.
    Dan klik je op 'Afbeelding bewerken' en dan krijg je een venster aan de zijkant.
    En dan kies je voor 'Bijsnijden' en dan kan je je foto knippen hoe je wil. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.