• Ik kreeg net een smsje van mijn half uur geleden nog vriendin.
    "It's over between us, isn't it?"
    Ze is gewoon Nederlands hoor.
    Maar goed, ik heb daarop geantwoord; "I guess".
    Ze reageert alleen niet. En dat vreet mij een schuldgevoel aan. Ik bedoel, diep vanbinnen wist ik dat onze vriendschap eronder zou lijden op sommige momenten, en ik denk dat ze boos is..
    Hebben jullie een idee wat ik kan doen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hm, ik denk dat het zo laten het beste is, ik bedoel, als jullie vriendschap over is, hebben jullie niet echt nog iets tegen elkaar te zeggen? -niet grof bedoelt- En wat kan ze er nog op antwoorden? Niet veel toch? Maar als je zjullie vriendschap nog wilt redden, zou ik haar gewoon opbellen denk ik.

    Sensible schreef:
    Hm, ik denk dat het zo laten het beste is, ik bedoel, als jullie vriendschap over is, hebben jullie niet echt nog iets tegen elkaar te zeggen? -niet grof bedoelt- En wat kan ze er nog op antwoorden? Niet veel toch? Maar als je zjullie vriendschap nog wilt redden, zou ik haar gewoon opbellen denk ik.


    Het gaat niet over vriendschap, maar over een relatie xd


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    (...)

    Het gaat niet over vriendschap, maar over een relatie xd

    Haha, oei, sorry! Nou , dan denk ik gewoon hetzelfde (:

    Sensible schreef:
    (...)
    Haha, oei, sorry! Nou , dan denk ik gewoon hetzelfde (:


    Haha geeft niet :').
    Maar ik heb haar net al gesproken en ze beweert niet boos te zijn, maar ja, ik heb wel het gevoel dat we anders tegen elkaar gaan doen in het vervolg..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    (...)

    Haha geeft niet :').
    Maar ik heb haar net al gesproken en ze beweert niet boos te zijn, maar ja, ik heb wel het gevoel dat we anders tegen elkaar gaan doen in het vervolg..

    Dat is toch goed, vind ik. Als jullie elkaar spraken, én ze zegt dat ze niet boos is. En dat jullie weten hoe jullie het in het vervolg gaan aanpakken om het beter te doen, vind ik wel goed.

    Hmm, 'k denk dat je daar een beetje eerder aan had moeten denken, toen viel het vast beter te redden =/.
    -niet slecht bedoelt trouwens-
    Misschien eens goed met haar praten, en je ook excuseren voor mogelijke dingen die je fout hebt gedaan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sensible schreef:
    Hm, ik denk dat het zo laten het beste is, ik bedoel, als jullie vriendschap over is, hebben jullie niet echt nog iets tegen elkaar te zeggen? -niet grof bedoelt- En wat kan ze er nog op antwoorden? Niet veel toch? Maar als je zjullie vriendschap nog wilt redden, zou ik haar gewoon opbellen denk ik.


    dat dus, alleen dan geen vriendschap maar relatie.


    You are beautiful, you are love.

    Zeggen dat het je spijt. en dat je nog heel graag vrienden met haar wilt zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Zeggen dat het je spijt. en dat je nog heel graag vrienden met haar wilt zijn.

    ik ken het , ik heb het zelfde gehad.
    Ook nog een flinke ruzie er achter aan.
    maarja we zijn nu weer vrienden, maar ik denk dat idd gewoon moet zeggen dat je nog graag vrienden wilt blijven ;)


    I solemny swear i am up to no good