• Ik kon al een tijdje nit7et meet zonder broeksriem omdat anders mijn broek de hele tijd afzakte
    Maar nu draag ik dus een broek van deze zomer en die zakt gewoon meteen naar beneden!Er kan gerust een olifant bij
    Ik ben wel blij dat ik afgevallen ben maar ik ben ook bang want ik heb er amper iets voor gedaan en dat ik nu binnen een paar maanden een levend skelet ben...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik wou dat ik zo snel kan afvallen.
    meer eten.
    :Y)


    we've only said goodbye with words

    miss heb je diabetes daardoor kan je spontaan gaan afvallen. heeft er verslag over moet en doen:W

    best eng eigenlijk,, je doet niks en je valt af, heb je ook niet extra beweging gedaan ofzo? of minder gesnoept? [/net een dokter]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    SKANDAR schreef:
    ik wou dat ik zo snel kan afvallen.
    meer eten.
    :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Join the club. Ik ben op een week tijd vier kilo afgevallen, zonder dat ik er iets voor heb gedaan.

    Ik zou het niet weten, onze weegschaal is kapot 8D
    Ik word juist niet dikker o.O Nou, niet snel in ieder geval x] Maar ik val ook niet echt iets af ofzo :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    SKANDAR schreef:
    ik wou dat ik zo snel kan afvallen.
    meer eten.
    :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben ook eens op 3 dagen 2 kilo afgevallen. Nja.


    -

    SKANDAR schreef:
    ik wou dat ik zo snel kan afvallen.
    meer eten.
    :Y)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    SKANDAR schreef:
    ik wou dat ik zo snel kan afvallen.
    meer eten.
    :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Heb ik ook last van,ik ben 14,maar ik kan in mijn broeken van 2 jaar geleden.En ik doe ook helemaal niets,ik eet,ik sport niet,maar kom niets bij,handig,maar voor kleren echt niet.

    SKANDAR schreef:
    ik wou dat ik zo snel kan afvallen.
    meer eten.
    :Y)


    Brubl

    SKANDAR schreef:
    ik wou dat ik zo snel kan afvallen.
    meer eten.
    :Y)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Is vermagerd niet me een d? :'D
    Maar, lekker voor je. n_n

    SKANDAR schreef:
    ik wou dat ik zo snel kan afvallen.
    meer eten.
    :Y)


    DUDE! Get a life!!!

    Ik wou dat ik ook zo snel af kon vallen :')

    Maar ik zou het wel een beetje in de gaten houden want mijn moeder had dat een paar maand geleden ook en toen moest ze naar de dokter en nu schijnt ze diabetes te hebben en dan val je dus zo af zonder wat te doen en alles wat jij zegt had zij ook...


    dream, dare, fly!