• Gewoon vraagje, volgens mij is iedereen wel onzeker over zichzelf, ik ook. Ik wil echt niet arogant over komen ofzo, maar ik krijg vaak te horen van mensen dat ze me mooi vinden. En ze noemen me gek als ik zeg dat het niet waar is :x.

    Ik weet niet zo goed wat ik van mijn uiterlijk moet vinden.

    En jullie?


    You can run but not hide

    Nee.


    everything, in time

    Ik ben ontzettend blij met mijn lengte (1.75) en mijn lange benen.

    Ik ben minder blij met mijn dikke worste vingers.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soms ben ik tevreden, soms haat ik mijzelf.
    Ze zeggen tegen mij dat ik ook knap ben, ze zeggen dat ik één van de mooiste van de klas ben maar ik vind dat niet zo hoor. Ik vind mijzelf maar een 3- op een schaal van 20 op schoonheid. Ik ben onzeker over mijn uiterlijk en dat laat ik blijken door mijn gedrag en mijn karakter =S

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 20:13 ]

    Nee. ;d
    Soms wel, als mijn haar goed ligt, en puistjes zijn weg enzo.
    Maar meestal niet nee.


    - hoi ;D

    Nope, not at all..


    Stop wishing, Start doing..

    Soms vindt ik mijn lijf wel 'Oké' en de andere keer haat ik het als de pest. Maar hè, zo ben ik.


    Brubl

    Meestal wel.


    -

    Christmas schreef:
    Nee.


    .

    Neen


    Listen to what we're not saying..

    Ik denk soms wel eens 's morgens als ik voor de spiegel sta dat ik er goed uit zie die dag maar dat kan zo veranderen. Maar ik wordt vooral onzeker als mijn crush naar mij kijkt ofzo, maar volgens veel mensen ben ik ook wel mooi alleen zo onzeker. Maar dat is wel normaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    undercover schreef:
    Soms vindt ik mijn lijf wel 'Oké' en de andere keer haat ik het als de pest. Maar hè, zo ben ik.



    same here..


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Christmas schreef:
    Nee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bwaah soms wel en soms niet, hangt af van de bui waarin ik ben :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Papercut schreef:
    Ik denk soms wel eens 's morgens als ik voor de spiegel sta dat ik er goed uit zie die dag maar dat kan zo veranderen. Maar ik wordt vooral onzeker als mijn crush naar mij kijkt ofzo, maar volgens veel mensen ben ik ook wel mooi alleen zo onzeker. Maar dat is wel normaal.


    Tss. Jij bent een prachtkind en hebt niets om je zorgen over te maken!(flower)

    Enzegnunietdatikdatookben,wantikweetdatjedatuitbeleefdheidzegt!-


    everything, in time

    Soms wel, en soms niet, maar dat hangt af in welke mood ik ben. Maar over het algemeen ben ik wel blij met wie ik ben en hoe ik eruit zie.