• De Officiële Belgische Alexander Rybak Fanclub zoekt nieuwe teamleden!

    De laatste tijd komen er niet vaak meer updates op de site. Dit kan natuurlijk niet door de beugel bij een officiële fanclub. Aangezien ik verdrink in het schoolwerk en dit zeker niet zal verbeteren, ben ik genoodzaakt om nieuwe teamleden te zoeken. Alleen kan ik dit niet, dat is de laatste paar weken wel gebleken.

    Ik zoek dus nieuwe teamleden voor zowel deze fanclub als dit forum. Het forum is momenteel dood en daar moet zeker verandering in komen! Het is de bedoeling dat het forum een samenkomstplaats wordt voor alle Nederlandstalige fans, het maakt dus niet uit als je een Nederlander bent.

    Ik heb een tweetal teamleiders nodig om mij te helpen met het team in orde te krijgen, maar ook enkele leden voor het nieuwsteam. Voor teamleider moet je niet persé fan zijn, maar wel een groot gevoel voor verantwoordelijkheid hebben en een goed leiderfiguur zijn. Voor het nieuwsteam moet je natuurlijk altijd opzoek zijn naar nieuws, veel tijd hebben en wel degelijk een grote fan zijn.

    Voor meer info moet je hier kijken!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 14:36 ]

    ik word wel lid van het forum =)

    Ik zou wel willen helpen, maar ik ben Nederlandse. Daarbij heb ik veelste veel huiswerk.

    Edit:
    Dat ik nederlandse boeit niet, volgende keer hele topic aflezen voordat ik reageer!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 20:10 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LoveAndDeath schreef:
    ik word wel lid van het forum =)

    _O_

    Sentiment schreef:
    Ik zou wel willen helpen, maar ik ben Nederlandse. Daarbij heb ik veelste veel huiswerk.

    Edit:
    Dat ik nederlandse boeit niet, volgende keer hele topic aflezen voordat ik reageer!

    Aahw, jammer, nja, als je toch tijd blijkt te hebben, gewoon aanmelden! :')

    dat forum is fucking traag -.-'

    LoveAndDeath schreef:
    dat forum is fucking traag -.-'

    Ja, er is even iets mis met de server, maar dat zou normaal snel weer opgelost moeten zijn. (:

    LoveAndDeath schreef:
    dat forum is fucking traag -.-'


    Daar ben ik het mee eens, mijn computer was er niet blij mee, dus hij sloot het af-.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha sorry ik ben geen fan van die gast sorry. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het forum is verplaatst, aangezien de vorige lastig deed!

    Link

    Sorry, ik ben geen fan van hem.


    Brubl

    Buh, Alexander Rybak ><

    ^^, haha, moet je perse fanz ijn?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    ^^, haha, moet je perse fanz ijn?

    Als je voor het nieuws moet zorgen, natuurlijk wel.
    Maar misschien neem ik ook wel iemand aan om mee het team te leiden, daarvoor moet je niet echt fan zijn. _O_

    Ik heb geen tijd veel,heb veel voor school te doen.En ik ben niet echt fan,ik luister wel naar die liedjes maar dat is ookal.

    Je kunt ook altijd gewoon een account aanmaken op het forum. :Y) -wilt leden-