• Ik geloof niet meer in dromen, ware liefde en liefde op het eerste zicht. Nooit meer

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 19:46 ]


    Only losers can act the way you do

    undercover schreef:
    Zeg nooit, nooit.


    I need you like a heart needs a beat

    Haha, weer een quote xd


    Only losers can act the way you do

    Wel van mij - proud
    en ik moet echt back to ontopic XD


    Brubl

    whaha omg nu je het zegt XD
    geniaal (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik geloof daar wel in! (puh)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    Ik geloof daar wel in! (puh)
    Fijn voor jou.


    Only losers can act the way you do

    Ik blijf dromen en geloven hoor :'D

    Shenanigan schreef:
    Ik blijf dromen en geloven hoor :'D
    Wacht maar tot er een moment komt dat dat helemaal veranderd. Maar jij mag blijven dromen en geloven hoor (:


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    (...)Wacht maar tot er een moment komt dat dat helemaal veranderd. Maar jij mag blijven dromen en geloven hoor (:

    Haha lieverd, je weet niets. Ik heb al veel tegenslagen gehad hoor. Maar toch blijf ik dromen en geloven :') Ik geef de moed niet op hoor, zelfs al lijkt mijn hele wereld in te storten.

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Haha lieverd, je weet niets. Ik heb al veel tegenslagen gehad hoor. Maar toch blijf ik dromen en geloven :') Ik geef de moed niet op hoor, zelfs al lijkt mijn hele wereld in te storten.
    Oh, haha, sorry ;x Spijtig genoeg ben ik op dit moment niet zo sterk om nog verder te dromen en geloven. (:


    Only losers can act the way you do

    Ik ook maar toch blijf ik hopen ...


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hey, het is niet omdat één jongen je hart brak, dat elke jongen zo is, meid. Je mag echt je hoop en vertrouwen in de liefde niet opgeven, en je mag ook je dromen niet opgeven.

    151209 schreef:
    (...)Oh, haha, sorry ;x Spijtig genoeg ben ik op dit moment niet zo sterk om nog verder te dromen en geloven. (:

    Dat komt nog wel, geloof me.


    Brubl

    Papercut schreef:
    Geloof ik ook niet meer in, maar toch blijf ik dromen.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    151209 schreef:
    (...)Oh, haha, sorry ;x Spijtig genoeg ben ik op dit moment niet zo sterk om nog verder te dromen en geloven. (:

    Dat komt nog wel :] Eerst komt die verwerking of wat er ook is gebeurt -de schok/pijn, whatever die erna komt- en na een tijd ga je al terug dromen en geloven :] Alles op z'n tijd.