• ze zeggen dat in 2012 de wereld vergaat...ik vind het zelf de grootste bullshit die er bestaat... er zijn hele zelfmoordactie's gepleegd door mensen die het wel geloofden 'ow in 2012 gaan we toch dood..'

    wat vinden jullie?


    {What's wrong with being different?}

    ik geloof het niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    welkom bij de club(A)


    {What's wrong with being different?}

    dat zeiden ze in 2000 ook al --'


    Just a simple "I love you" (:

    Ik geloof er totaal niet in.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    tis nog lang niet ze hebbe niet goed gerekend >.<


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    het was vanwege zo'n maya verhaal, maar ze hebben eer omrekenfout gemaakt met de maya kalender, het is nog lang niet zo.
    Ik kijk echt uit naar dat jaar xD lijkt me über, overal op het journaal idioten die erin geloven en gekke dingen gaan doen


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik geloof wel dat de wereld ooit op de 1 of ander manier zal vergaan, maar toch niet binnekort ;D

    Dat is wetenschappelijk heel incorrect volgens mij, maar ja, wie ben ik hé :Y)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ocharme mijn verre nakomelingen, want 200 jaar is geen probleem voor ons maar voor hun _O_ En Tyson kan naast mij zitten wanneer de wereld neerkomt


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    ik voorspel dat we op 20-02-2020 om 20.02 uur doodgaan :Y) vind ik wel een mooie tijd en datum


    Nvt

    omy he mijn leerkracht nederlands gelooft daar dus in en heeft ontslag genomen om dingen te doen die ze nog wil doen voordat het zover is. Wie denkt dat nou?
    We hadden het er laatst nog over en de jongens zeiden dit ik ga me vol proppen met drugs die dag ervoor. XD
    En de meiden dwij gaan een wereld reis maken ik bedoel maar de jongens omy


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Rosebeat schreef:
    Ik geloof er niks van.


    Let's do this poo

    Blondine schreef:
    Het klopt niet meer. Ze hebben een rekenfout gemaakt. 2012 op de Maja kalender is 200 jaar later hier ofzo. Haha ;x


    Idd en he is dan niet eens echt het einde van de wereld, maar een begin van een nieuwe wereld: Er zou dan zoiets groots gebeuren dat dat alle levens op aarde zou beïnvloeden.


    Real music is hidden behind the notes