• ze zeggen dat in 2012 de wereld vergaat...ik vind het zelf de grootste bullshit die er bestaat... er zijn hele zelfmoordactie's gepleegd door mensen die het wel geloofden 'ow in 2012 gaan we toch dood..'

    wat vinden jullie?


    {What's wrong with being different?}

    Dreamy schreef:
    wedden dat op 21 december 2012, er allemaal mensjes die erin geloven met borden gaar rond lopen en allemaal rare dingen gaan lopen rondbazuinenxD
    Had ik niet aan gedacht :'D Ik zie al die mensen al door de straten rennen, gillend en schreeuwend door elkaar terwijl er gewoon níks gaat gebeuren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hehe, ik geloof dus echt niet dat de wereld vergaat hè. In 2012 niet en 200 jaar later ook niet. Hoe kan een hele planeet nou ineens KABAM weg zijn? X'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    KaidaANDOU schreef:
    Hehe, ik geloof dus echt niet dat de wereld vergaat hè. In 2012 niet en 200 jaar later ook niet. Hoe kan een hele planeet nou ineens KABAM weg zijn? X'D
    De film gezien? Zo kan dat dus gaan :'D Maar het gebeurd toch niet. :3


    I live for the applause, you will die for it.

    KaidaANDOU schreef:
    Hehe, ik geloof dus echt niet dat de wereld vergaat hè. In 2012 niet en 200 jaar later ook niet. Hoe kan een hele planeet nou ineens KABAM weg zijn? X'D

    Nouja net zoals de wereld er opeens KABAM was? :'D
    Neeman, ik ga echt lachen als er dan mensen rondrennen op straat en er gebeurt niks. Ik ga alvast oefenen op mijn 'loser' gebaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    nog geen 1 heeft gezegt dat tie er wel in gelooft


    {What's wrong with being different?}

    Ladybird schreef:
    (...)
    Nouja net zoals de wereld er opeens KABAM was? :'D
    Neeman, ik ga echt lachen als er dan mensen rondrennen op straat en er gebeurt niks. Ik ga alvast oefenen op mijn 'loser' gebaar.
    HAHAHAAH, ik zie jou al tegen ieder gillend persoon heel droog 'loser' zeggen.
    :'D
    Maar die oerknal vind ik dus ook heel raar hh D:


    I live for the applause, you will die for it.

    -ligt dubbel-

    dit topic is grappig

    TROUWENS
    het gaat gebeuren op 21 december, midwinternacht haha als het goed is =3


    We can only learn to love by loving.

    ja idd, ook weer zo iets


    {What's wrong with being different?}

    heel 21 december staan er mensen te wachten op het einde xD en dan gebeurt er niksxD ik ga ze in hun gezicht uilachen!


    {What's wrong with being different?}

    Wedde dat het dan wel gaat gebeuren. (cat)
    Haha, nee, maar als ik dan mensen gillend zie rondrennen ga ik vragen of ze niet bang zijn om uit te glijden. Want ik neem aan dat het dan wel glad gaat zijn en dat het sneeuwt enzo. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ow dan word het dus nog grappiger:D


    {What's wrong with being different?}

    Sagesse schreef:
    Wedde dat het dan wel gaat gebeuren. (cat)
    Haha, nee, maar als ik dan mensen gillend zie rondrennen ga ik vragen of ze niet bang zijn om uit te glijden. Want ik neem aan dat het dan wel glad gaat zijn en dat het sneeuwt enzo. :'D
    HAHA, maken ze zo'n Big Fail door op hun bek te vallen (nerd)


    I live for the applause, you will die for it.

    Blondine schreef:
    Het klopt niet meer. Ze hebben een rekenfout gemaakt. 2012 op de Maja kalender is 200 jaar later hier ofzo. Haha ;x

    is het niet het einde van de wereld, breken ze hun nekxD


    {What's wrong with being different?}

    Shambhala schreef:
    (...)HAHA, maken ze zo'n Big Fail door op hun bek te vallen (nerd)


    En dan zo droog zeggen: 'Jezus, je liet me verschieten zeg, ik dacht door die bam van jou op de grond dat de wereld verging.' (nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson