• Als kinderen bij een horrorfilm moeten lachen ==' Komt bij mij over als 'Ik ben stoer'. Ofzo. Vind ik altijd verschrikkelijk. Wie nog meer? ;x

    Yo, laat maar. Slotje? Ik word weer opgefokt ;x

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 18:11 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ehm nou bij the grudge hebben mijn bf en ik ons kapot gelachen omdat het zo'n slechte en rare film was dat we er melig van worden..
    Of bij the boogyman dat er zo'n vogel in die man zijn ruit vloog.. We kwamen niet meer bij.
    Ik ben het eens met xCryingRain, waarom zou je er een probleem van maken als mensen lachen tijdens een horror film.. Als ze dat willen doen ze dat lekker :'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 18:08 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Shambhala schreef:
    (...)Je bent niet laag als je bang bent? Dan is iedereen laag met emoties.

    Ik snap écht niet wat er soms te lachen valt. Een keer met Final Destination wanneer een vrouw een scherf in haar nek krijgt en haar huis in brand staat en laterna een mes in haar buik krijgt, begon een vriendin te lachen. Holy Crap? Als zoiets (Wat toch niet gebeurd) met haar gebeurd zie ik haar niet lachen denk ik dan.


    Daar moest ik ook bij lachen. Kijk, het gebeurd niet in het echt, in het echt is het ook niet grappig, maar in films wel. Trouwens, ik vond het er ook heel nep uitzien in Final Destination. Kijk, je ziet mij bij films met geesten enzo niet lachen, die vind ik doodeng, maar van die slasherfilms, als Halloween, Saw of bijv. Orphan moet ik soms wel lachen, gewoon omdat het er verschrikkelijk nep uitziet. Trouwens, ik moet soms tijdens griezelfilms ook lachen omdat ik bang ben, nouja, ik word er zenuwachtig van en er zijn heel veel mensen die gaan lachen als ze bang of zenuwachtig zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xCryingRain schreef:
    (...)

    Nou dan ben je ook niet laag als je lacht, want er zijn genoeg mensen die lachen hoor.
    Ik weet niet waarom je er zown probleem van maakt :)?
    Het is nep he ;) dus als zei wil lachen , doet ze dat tog ??
    Ik maak er geen probleem van. Ik deel alleen mijn mening.


    I live for the applause, you will die for it.

    uh nou sorry maar sommige zijn gewoon om te lachen?
    en bedankt dat jeme laag vind :D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ladybird schreef:
    Ehm nou bij the grudge hebben mijnbf en ik ons kapot gelachen omdat het zo'n slechte en rare film was dat we er melig van worden..
    Of bij the boogyman dat er zo'n vogen in die man zijn ruit vloog.. We kwamen niet meer bij.
    Ik ben het eens met xCryingRain, waarom zou je er een probleem van maken als mensen lachen tijdens een horror film.. Als ze dat willen doen ze dat lekker :'D

    thank you n_n


    I solemny swear i am up to no good

    xLittleGirlx schreef:
    uh nou sorry maar sommige zijn gewoon om te lachen?
    en bedankt dat jeme laag vind :D

    ja echt he, dan zijn er wel veel mensen laag denk ik dan :P :X


    I solemny swear i am up to no good

    Okay, blijkbaar is je mening delen ook niet meer mogelijk. Slotje graag.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    (...)Ik maak er geen probleem van. Ik deel alleen mijn mening.

    En ik de mijne ;)


    I solemny swear i am up to no good

    xCryingRain schreef:
    (...)
    En ik de mijne ;)
    Ja, dat mag ook. Maar zeg alsjeblieft niet dat ik er meteen een probleem van maak, want dat is niet zo. Klaar. Ik wil hier niet verder over praten. want ik moet ruzies vermijden aangezien ik een geweld-iemand ben.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Okay, blijkbaar is je mening delen ook niet meer mogelijk. Slotje graag.


    je mag van mij je mening zegge hoor.. maar ik vind het een beetje een vreemde mening.. kom op iedereen lacht wel eens bij een horrorfilm?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    je mag van mij je mening zegge hoor.. maar ik vind het een beetje een vreemde mening.. kom op iedereen lacht wel eens bij een horrorfilm?
    Ik niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Slotje graag.


    Let the Night embrace you

    Shambhala schreef:
    (...)Ik niet.

    En ik ook niet. (cool)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?