• Helleu;

    Ik zit met een probleem. Ik word namelijk erg snel jaloers. Net nog vroeg ik aan mijn bf of we morgen konden afspreken, zei ze dat ze al met iemand anders had afgesproken. En ik werd meteen jaloers, al weet ik dat ik daar geen reden voor heb. En vanmorgen las ik op Quizlet iets van een vriendin van me naar iemand anders, zo echt een lief berichtje, en toen werd ik weer jaloers omdat ze alleen al dat berichtje naar die andere stuurde.
    Damn, weet iemand wat ik hiertegen kan doen want ik word gek van mezelf ><

    x'

    Ik heb dat ook hoor, en nog heel veel andere mensen. Alleen geven ze dat niet toe. Ik negeer het, en ik kijk dan altijd naar die leuke tijden die wij hadden en dan denk ik heel stiekem 'Ik ben veel leuker dan jou, en dat is een loser en ze vindt mij veel aardiger' Oké, stiekem (':


    Brubl

    Troost je, je bent niet de enige. En, bij die bff van jouw, ze is toch JOUW bff, niet die van dat andere meisje? Je mag je niet laten ontmoedigen. En anders spreek jij eens af met je bff, en vertel je, dat je dan jaloers bent of zo. Wees eerlijk :) En, als zij iets gaat doen met iemand anders, ga jij dan ook met iemand anders weg ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb dat ook en mijn beste vriendin ok ;) , maar k laat het maar , ze vind het toch leuker met mij :X wahhaahah dat zegt ze zelf ook hoor ;)

    Gewoon niet op letten , of zeggen oh leuk en dan spreek je een andere keer weer af ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik ben niet snel jaloers,soms met momenten wel,en ik weet niets om er tegen te doen (rare zin:X)

    Dat heb ik ook wel maar dat gaat echt vanzelf over.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb hetzelfde voor als jij! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat heb ik ook, hier op Quizlet veel.


    - hoi ;D

    Dat heeft iedereen wel eens, dat wilt gewoon zeggen dat diegene veel voor je betekent!

    Sensible schreef:
    Dat heeft iedereen wel eens, dat wilt gewoon zeggen dat diegene veel voor je betekent!

    Maar ik heb het echt áltijd als ik zoiets zie. Volgens mij ben ik gewoon een egoist of zo :'D

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Maar ik heb het echt áltijd als ik zoiets zie. Volgens mij ben ik gewoon een egoist of zo :'D

    Haha, nee hoor Annelies. Dat ben je niet, dat heb ik ook. Maar het is een teken van onzerheid je bent bang dat je vriendin de ander liever vindt/ziet als jou.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heb ik soms ook ;x


    Never run out of reasons to smile...

    undercover schreef:
    Ik heb dat ook hoor, en nog heel veel andere mensen. Alleen geven ze dat niet toe. Ik negeer het, en ik kijk dan altijd naar die leuke tijden die wij hadden en dan denk ik heel stiekem 'Ik ben veel leuker dan jou, en dat is een loser en ze vindt mij veel aardiger' Oké, stiekem (':


    None but ourselves can free our minds.

    Story of my life,
    maar het ligt er bij mij altijd aan de persoon, ik ben nu niet meer vrienden met mensen waaarbij ik jaloers word als ze iets met andere doen :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat heb ik soms ook ;x


    T O K I O H O T E L < 3

    Hannahisleuk schreef:
    Dat heb ik soms ook ;x


    Listen to what we're not saying..