• Helleu,

    Ik heb net aan Lize [LIZEPIET] gevraagd welk plaatje ze 't mooist vond voor de cover voor mijn nieuw verhaal. En ze zei 'Eén is mooi, maar drie ook' Dus dan was ik er nog niet uit. Willen jullie even kiezen?
    Eén
    Twee
    Drie

    En wat vinden jullie van een titel als 'Intoxicated moods' Wat zoveel betekend als 'Dronken buien' want ik zoek ook nog een titel :'D

    Bedankt, x'

    Ik vind de titel eigenlijk wel leuk =D
    En ik ga voor plaatje één ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Plaatje één en de titel is wel leuk (:
    Alhoewel we daar moeilijk over kunnen oordelen omdat we niet weten waar je verhaal over gaat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sagesse schreef:
    Plaatje één en de titel is wel leuk (:
    Alhoewel we daar moeilijk over kunnen oordelen omdat we niet weten waar je verhaal over gaat.

    De titel zegt ook niets meer over het verhaal :'D Het is zo'n titel als 'Paper hearts and flames' of zo, dat zegt ook niets over het verhaal :'D

    1


    Only losers can act the way you do

    Shenanigan schreef:
    (...)
    De titel zegt ook niets meer over het verhaal :'D Het is zo'n titel als 'Paper hearts and flames' of zo, dat zegt ook niets over het verhaal :'D


    Haha, okee, dan zou ik die titel wel nemen ja :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    één (;


    Cowards die many times before their deaths.

    Plaatje één.
    Titel is mooi.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind drie het mooist.


    hoi, jij bent leuk.

    1


    Everyone smiles in the same language.

    3 is het mooist, en de titel is mooi. Alleen zou ik het in het nederlands neerzetten.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    De titel is echt mooi. En als plaatje dan toch één, want die is het awesomest en mooist.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die titel is leuk :'D
    En ik kan niet kiezen, ik vind ze alledrie wel iets hebben. (cat)


    - hoi ;D

    Sehnsucht schreef:
    Plaatje één.
    Titel is mooi.


    Smiling but close to tears.

    1

    3


    Happiness hit her like a train on a track