• Ik snap dat niet hoe mensen geobsedeerd kunnen zijn door een artiest. Ik bedoel; wat is er zo speciaal aan als hij gewoon een knappe jongen is die goed kan zingen, acteren, voetballen,...? Kan iemand mij even uitleggen hoe dat voelt? :3


    Only losers can act the way you do

    Blondine schreef:
    Soms heb je gewoon het gevoel alsof je een soulmate in een artiest hebt gevonden. Je houdt zoveel van diegene, dat het je kapot maakt.


    Protège moi de mes désirs.

    Blondine schreef:
    Soms heb je gewoon het gevoel alsof je een soulmate in een artiest hebt gevonden. Je houdt zoveel van diegene, dat het je kapot maakt.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Etoile schreef:
    heb ik ook,ik ben door niemand geobsedeerd.

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Ze vinden hen zo knap dat ze denken dat ze ermee gaan trouwen? idk :'D

    Dat heeft mijn vriendin ook ze praat de hele dag over Tom Kaulitz ik ben zelf wel fan van th maar neit dat je verleifd op ze bent dat vind zelfs ik te ver gaan

    Daar snap ik dus ook helemaal niets van :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Idiotique schreef:
    (...)

    dat heb je zelf niet in de hand, verliefd worden.

    Jah maar je kan niet verliefd worden op een artiest, want je kent die persoon helemaal niet. Je wordt dan alleen verliefd op iemands uiterlijk.
    Ik snap dat hele obsessie gedoe dus ook niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee sorry, ik snap dat ook niet.


    Life is hard and then we die

    Ik kan het niet beschrijven gezien het feit ik niet een persoon ben die gauw verliefd wordt, ik ben eerder heel wantrouwerig en onzeker als het om liefde gaat.

    Maar ik snap wel wat je bedoelt. Het verliefd zijn heb je niet zelf in de hand. En natuurlijk, als je verliefd word op een rockster ben je verliefd op het imago, maar het is toch datgene waar zoveel mensen verliefd op zijn. Daar kun je niets aan veranderen. Misschien zijn het de charmes, of wat dan ook..

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 11:54 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    dan heb je wel een zwaar leven als je door iemand geobsedeerd bent met iemand en dan hoor je net dat hij een vriendin heeft. ofzo


    Be true to yourself

    Ik heb dat zelf ook niet, maar ik snap dat iemand een artiest heel erg leuk kan vinden. Verliefd worden op diegene wordne vind ik wel een beetje raar, aangezien je diegene niet eens persoonlijk kent.

    Die obsessies heb ik ook nooit begrepen. Ik bedoelje kent hem niet eens,hoe kan je dan van hem 'houden'?Dat je hem goed enzo vind snap ik nog maar echt houden,nee dat kan volgens mij niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat ze gewoon iets in hem zien wat niemand anders ziet, bijv. hoe die artiest zingt en hoe hij over dingen praat. Daardoor gaan ze van hem houden, maar tegelijkertijd vreet het vanbinnen aan je ;x


    We can only learn to love by loving.

    151209 schreef:
    (...)Neem nu vele van die th-fans, die zijn toch bijna allemaal geobsedeerd, ze zouden elkaar vermoorden om een nachtje met Tom, Bill, Georg of Gustav door te brengen, dat is toch gewoon gestoord? ôo -ik wil hiermee niemand beledigen.

    (nerd) owkeej ikheb zegmaar lichte vorm van th obsessie maar ik zou geen moord doen hoorxD

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 15:28 ]

    Momenteel heb ik er geen. Alleen een personage uit een game.
    1. Sexy accent.
    2. Lekker :3
    3. Grappig.
    4. Bad Guy
    Maar ik vind Nicolas Cage ook een hele goeie acteur. Gewoon omdat iemand zo goed iets kan.. euh.. vind je 'm gewoon goed? ._. Lekkere uitleg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Qua geobsedeerd zijn ben ik het met je eens, maar dat zijn vooral pubers enzo.. Die in de war zijn en denken dat die persoon hun 'soulmate' is, terwijl ze die persoon eigenlijk niet kennen..
    Maar een sterke waardering hebben voor iemand omdat hij/zij iets ontzettend goed kan in jouw ogen is iets anders.. Zo is Emppu Vuorinen voor mij een grote inspiratie, en ik heb vreselijk veel waardering voor hem en zijn werk maar obsessie gaat te ver.
    Mensen zijn verliefd op het beeld dat ze van die persoon hebben, en dat beeld is 9 van de 10 keer enorm geromantiseerd en klopt niet.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 15:56 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.