• Hier vertel ik even over vandaag :')
    Nou eerst moest ik door de sneeuw naar de bushalte want daar komt een vriendin langs en pikt me daar op met de auto want die moeder werkt toch dichtbij school. Nou in de auto zaten dus nog een paar anderen ook een klasgenoot. Die kreeg dus te horen dat de bussen niet reden en dat we ijsvrij hadden. Wij dus wel naar school maar pissig want we hadden het eerste uur economie en die leraar mag serieus niemand. Dus wij gingen spijbelen en gingen we ijs en brood kopen. Wij weer naar school komen we daar aan simoon opeens zo: kut! haan -dieleraar- staat daar! wij zo achter een stom paaltje haha. Nou bleek dus dat die leraar dacht dat hij het eerste uur vrij was ._. dus wij geen problemen. :Y) Toen hadden we 3 uur les gehad, gingen we vragen of je naar huis mochten want we konden niet naar huis alleen met quirine's moeder maar die kon ons alleen tussen 1-2 uur halen. Dus wij mochten weg, zijn we foto's gaan maken in het centrum en naar de zeeman heeft quirine een sleutelhanger gekocht en bij de promenade patat gaan eten. Haha en toen waren we om half 2 thuis, terwijl de rest van de klas nog in de les zat. :Y)


    when words fail, music speaks.

    Dat is wel veeet. Ik was om 11 uur ook al vrij :'D

    Nice! :'D
    En wat een domme leerkracht, zeg! x'D
    Hadden jullie eventjes geluk. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb nu vakantie (A)

    Edit: sinds vanochtend dus x'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 15:14 ]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hahaha beter, wij moesten pas om 11 uur op school wezen en wij kwamen een 10 minuten te laat bij duits maar we gingen toch een film kijken en door de sneeuw hoefden we geen briefje te halen. Toen hadden we een half uur pauze. Toen frans wara we ook een film gingen kijken en toen beeldend vormen en dat twee uur. En toen bleek nederlands uittervallen waarvan ik een repetitie had en toen waren we dus uit. :'D Echt chill dus :'D En toen deden we op het schoolplein een sneeuwballen gevecht ik gooide er één in roel zijn haar en die duwde daarop een handmet sneeuw in mijn haar en gezicht en toen stopte ik sneeuw in zijn nek en toen stonden we kiet en gingen we naar huis. En straks ga ik met barbara wat leuks doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb vakantie :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Revelation schreef:
    Ik heb nu vakantie (A)

    Edit: sinds vanochtend dus x'D


    Me 2 ;D


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb morgen maar 3 uur les en daarna kerstmarkt. POFFERTJES :Y)


    when words fail, music speaks.

    Ik heb sinds vandaag vakantie door de sneeuw :'D


    -

    Zinvolle dag weer :'D Maar wel gezellig!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    geniaal =3


    We can only learn to love by loving.

    Rosebeat schreef:
    Zinvolle dag weer :'D Maar wel gezellig!
    He! al mijn dagen zijn zinvol hoor. Haha ;x


    when words fail, music speaks.