• Mee naar een fotoshoot 21 december(aankomende maandag)??
    Ik zou met me vriend gaan maar die kan waarschijnlijk niet meer mee..
    Tis in reeuwijk.. Maar als je met de trein ofzo naar gouda gaat komt die man ons daarzo halen.. Het is om 12 uur dus best een redelijke tijd.. Je hoeft niks te betalen alleen je reis..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xLittleGirlx schreef:
    (...)
    mg hoe oud denk je dat ik ben xD?


    Dat maakt niet uit, als er een vreemde man vraagt of hij voor je wil poseren. Een échte fotograaf zou je ook dwingen om toestemming van je ouders hoor. Of je moet boven de 18 zijn. En zelfs dan kun je er beter iemand over inlichten.


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit, als er een vreemde man vraagt of hij voor je wil poseren. Een échte fotograaf zou je ook dwingen om toestemming van je ouders hoor. Of je moet boven de 18 zijn. En zelfs dan kun je er beter iemand over inlichten.


    lievesgat.. ik ben 18 ;) en mensen weten ervan dat ik daarheen ga dus wat is het probleem?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    lievesgat.. ik ben 18 ;) en mensen weten ervan dat ik daarheen ga dus wat is het probleem?


    Er is geen probleem. Maar normaal gesproken komen de fotografen je niet ophalen? Ik wil alleen waarschuwen?;)


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Er is geen probleem. Maar normaal gesproken komen de fotografen je niet ophalen? Ik wil alleen waarschuwen?;)

    kan ook met de bus gaan hoor? en als die zo gevaarlijk zou zijn.. waarom vond die het dan niet erg als me vriend mee zou gaan of weet ik veel wat? maargoed thnx dat je me wil waarschuwen maar ik let heus wel op en ik weet heus wel wat ik doe hoor


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xLittleGirlx schreef:
    (...)
    kan ook met de bus gaan hoor? en als die zo gevaarlijk zou zijn.. waarom vond die het dan niet erg als me vriend mee zou gaan of weet ik veel wat? maargoed thnx dat je me wil waarschuwen maar ik let heus wel op en ik weet heus wel wat ik doe hoor


    Oe, die zit._O_
    Hmm, maar een vriendin vinden ze natuurlijk nooit erg. Maar dat je een vriend mee mag nemen lijkt er meer op.:Y)

    En ik zag btw dat je ook een andere fotoshoot had gedaan, als die op dezelfde manier 'geregeld' was, dan is het denk ik wel goed?

    Ach, succes en veel plezier!(flower)


    everything, in time

    Christmas schreef:
    (...)

    Oe, die zit._O_
    Hmm, maar een vriendin vinden ze natuurlijk nooit erg. Maar dat je een vriend mee mag nemen lijkt er meer op.:Y)

    En ik zag btw dat je ook een andere fotoshoot had gedaan, als die op dezelfde manier 'geregeld' was, dan is het denk ik wel goed?

    Ach, succes en veel plezier!(flower)


    Die had ik gewonnen.. en was ook maar via een site enzo dus die man had ik ook nog nooit gezien enzo.. dus het komt wel goed;)

    en dankjewel:)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz