• Justin Bieber heeft mij geaccepteerd op youtube haha. :'D En nu is mijn humeur een klein beetje beter want ik voel me echt klote -langverhaal-


    when words fail, music speaks.

    hij heeft mij ook geaccepteerd xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Oeh, bieber is knap. :9~


    Brubl

    Ik wil je niet van je blijdschap af helpen. Maar denk je echt dat jij je heeft je geaccepteerd. Ik denk eerder het management want die hebben denk ik ook de youtube account op zich genomen.
    Maar ben blij voor je =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    okédan.


    Cowards die many times before their deaths.

    Hij heeft een stuk of 5 accounts en die ene Kidrauhl ofzo die is denk ik van een management.


    when words fail, music speaks.

    wat heeft iedereen met justin bieber zeker hetzelfde wat ik met th heb :X

    Dat is veet :'D

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Hij heeft een stuk of 5 accounts en die ene Kidrauhl ofzo die is denk ik van een management.

    nee dat is zijn eigen dacht ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    nee dat is zijn eigen dacht ik.
    Ja dat is ook zijn eigen maar hij heeft er een stuk of 5 en op die word het meest gepost enzo en op die ik nu als vriend heb staat meer privéfilmpjes enzo

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 18:16 ]


    when words fail, music speaks.

    Hm ik luister net een liedje van hem en heb net een story over hem gelezen >_<


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Ja dat is ook zijn eigen maar hij heeft er een stuk of 5 en op die word het meest gepost enzo en op die ik nu als vriend heb staat meer privéfilmpjes enzo

    Hm ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stoer :'D

    UNCOMMON schreef:
    Stoer :'D


    Just a simple "I love you" (:

    ik vind zijn muziek niet goed,maar hij is wel knap (:
    anyway ; leuk voor je.


    everybody needs a song.

    leuk =]


    We can only learn to love by loving.