• Wij kregen op zaterdagmiddag een brief met daarin dat alle leerlingen met hun ouders op maandag om 7 uur 's avonds op school moeten komen zodat het bestuur dat onze school heeft opgericht een belangrijke mededeling kan doen. Onze school is een soort project, leert op een heel andere manier dan andere scholen en bestaat nu 5 jaar.
    En weet je wat het besluit was? Ze gaan er mee stoppen. Boem. Om 'financiele redenen'. De leerlingen die nu op school zitten kunnen hun eindexamen nog doen, maar nieuwe jaren gaan er niet komen en als je nu 1e jaars bent en je blijft zitten, ben je de lul. Het is gewoon een project waar iedereen veel vertrouwen en kracht in heeft gestoken, dat plotseling plat wordt gelegd, zonder dat iemand er iets over te zeggen had. Zelfs de leraren wisten het 3 uurtjes voor ons.
    En alle ouders en leerlingen waren boos, er zijn hartstikke veel vragen gesteld, preken gehouden, mooie preken. Met z'n duizenden ofzo op 3 man. En nu gaan ze proberen om er iets aan te doen. Nu opeens wel, terwijl het eerst nog echt niet anders kon. Damn, ik kan m'n woorden niet op :'D En we weten over hoeveel geld het gaat, en het is gewoon zó weinig.
    Het hele idee van onze school was dat we het zélf konden regelen, dat wij konden bewijzen dat we wel degelijk iets voor elkaar konden krijgen ondanks dat we maar leerlingen waren, dat is ons zo vaak gezegd. En nu dit.
    Sorry, ik moest het gewoon even kwijt :'D ben zo pissed nu.

    @#$@%^*%

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 20:58 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zo erg!!


    Ivar Oosterloo.

    Dat is zooooo hard genaaid, heb echt medelijden met je. o-O


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    PUKKELxDING schreef:
    Waaat, gelijk heb je. Wat een naaistreek.


    None but ourselves can free our minds.

    Wat toevallig, volgens mij ga jij dan naar school vlakbij mijn school. Zit er schuintegenover je school een andere middelbare school (een wat ouder gebouw)? Als dat zo is, dan weet ik welke school je bedoelt... Echt super rot voor jullie! Ik kan me niet voorstellen dat ze het nu al opgeven, ze hebben het 'project' dan niet echt de kans gegeven zich te ontwikkelen.


    Life is music - play it louder!