• Ja, de uitvindster van Musti woont in mijn straat! En vroeger gingen ik en mijn broer en mijn zus daar altijd heen en toen las ze ons voor uit haar boekjes. En ooit stal ik een boek :x Cool hé? :9~


    All was well.

    Wat is Musti? -ik ben dom-

    Musti is de coolste kat ever (cat) maar dat vind ik cool ! Kris Peeters komt in mijn drop wonen en Ianka Fleerackers woont hier ook _O_

    Ghaha, musti is mijn heldinkat.


    -

    Hahaha, omg, xd


    Only losers can act the way you do

    Fragile schreef:
    Wat is Musti? -ik ben dom-

    Ken jij Musti niet? :o


    All was well.

    Ik hield van Musti!!! xD


    Your Butt is Mine!

    Oeh dat keek ik vroeger altijd(A)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    MUSTI <3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Die gast van de reclame van Gamma woont in de straat van mijn nicht, ik ken Pjotr van eurosong persoonlijk, Bart Peeters en Jan Leyers wonen een straat verder dan mij, ik fiets elke dag voorbij het huisje van Samson en Gert, 'Huis op stelten' is opgenomen in mijn gemeente en toen ik buiten stond op een zomerdag reed dat rode autotje voorbij mij met Gert en het pak van Samson in, Mega mindy is al eens in het park van mijn gemeente opgenomen, Het huis anubis is ook al eens in het park van mijn gemeente opgenomen,... :3


    Only losers can act the way you do

    ik weet neit meer wat musti is O.o


    -

    151209 schreef:
    Die gast van de reclame van Gamma woont in de straat van mijn nicht, ik ken Pjotr van eurosong persoonlijk, Bart Peeters en Jan Leyers wonen een straat verder dan mij, ik fiets elke dag voorbij het huisje van Samson en Gert, 'Huis op stelten' is opgenomen in mijn gemeente en toen ik buiten stond op een zomerdag reed dat rode autotje voorbij mij met Gert en het pak van Samson in, Mega mindy is al eens in het park van mijn gemeente opgenomen, Het huis anubis is ook al eens in het park van mijn gemeente opgenomen,... :3

    Omg nu ga ik jou straat inpikken:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Hahahahha ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Vet cool! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahh, Musti is leuk. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Omg dat is echt supercool!
    En voor de mensen die het niet kennen; dit is Musti ^^


    I clicked my heels and wished for you.