• van myn ma..
    niet normaal gewoon xl
    se maakt steeds rusie met me en sgreeuwt tegen me en ik flip gewoon hele tijd.
    en we moesten helpen [ik & myn broer] met eten op tafel sette en wij dachten maar allebei 1 pan was dus niet zo zij dik boos en sgreeuwen tegen osn xl

    overspanne fzo\??


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken het --'
    Mijn moeder is ALTIJD gestresst, en dan gaat ze helemaal trippen, very irritant --'

    JAA GEK IK WEET WAT JULLIE BEDOELEN!
    en dan uiteindelijk doen zei alles goed en jy alles fout!:S zo gaat het hier dan!

    JAA GEK IK WEET WAT JULLIE BEDOELEN!
    en dan uiteindelijk doen zei alles goed en jy alles fout!:S zo gaat het hier dan!


    idd xl
    myn pa is tenminste nog eerlyk x3

    ik snap niet hoe hy het al 28 jaar mit myn ma uithoud.. x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb medelijkden met jou, Schat<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    praat er met je ma over dat je er gek van woord als ze zo doet en probeer rustig teblijven en als het niet help zorg er dan gewoon voor dat je vaak met vrienden weg bent of dat je, je ma niet in de weg loopt dan heb je ook vaak minder last van je ma

    praat er met je ma over dat je er gek van woord als ze zo doet en probeer rustig teblijven en als het niet help zorg er dan gewoon voor dat je vaak met vrienden weg bent of dat je, je ma niet in de weg loopt dan heb je ook vaak minder last van je ma


    uwhh.. ik leef ongeveer by myn vriendin dat je het weet x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken het -_______-'

    Ik ben ooit zo erg geflipt dat ik rcht een extreem scheldende bakkes heb gegeven en gewoon een dag niet thuis kwam voor het eten.

    Toen was ik half overspannen en had echt aan alles en iedereen erg veel lak en liet iedereen stikken. Ik heb er spijt van. De enigste die ik NIET liet stikken was mijn beste vriendin Natalie en die zou ik sowiezo dus nooit laten stikken ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik ken 't.

    Het enige wat ik je kan zeggen is sterkte.


    we were young but we were blind.

    als men moeder moe is van het werken of gestrestt is.. werkt ze dat natuutlijk ook altijd uit op mij. --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    Pff, ik begrijp het helemaal, m'n zus heeft haar voet omgeslagen. Ze doet echt overdreven..
    En nu moest IK met m'n moeder het gras afdoen, en mocht m'n zus lekker op de computer -_-"

    Bij mij is da ook! --'
    Als zij schreew tegen mij, schreew ik trug.

    Maar mijn mama is heel gelovig he!:D
    En als zij nog eens tegen mij ga beginnen schreewen.
    Ga ik gwn beginnen bidden, en vragen wnr dat ze zal stoppen met schreeuwen xD.
    Hopelijk werkt het <3'

    x