Ik bén vandaag terug van vakantie..en we ware gistere naar huis aan het rijde tot we telefoon krege da mijn 2 hondjes gestorve zijn door de warmte ;S Héél mijn vakantie is nu naar de klote!Voor jullie is het misschien maar honde..ma voor mij dus niet
-
30 juli 2008 - 18:42rip droopy&lady30 juli 2008 - 19:04
OMG ! Dat vind ik echt heel zielig =[ Ik weet precies hoe je je voeld want ik heb precies het zelfde gehad maar dan met me kat. We hadden hem alleen me genomen naar vakantie en toen we een x s'ochtends wakker werde zagen we hem dood liggen. Onze vakantie was ook helemaal naar de klote.
Veel strekte meid,
hoop dat het gauw weer goed met je gaat
xxx30 juli 2008 - 19:09Echt erg, je hebt het ook in je quiz geschreven en ik blijf het erg vinden.
Live life limitless.
30 juli 2008 - 19:10Ocherm
Sterkte
Ben dr voor Jouw..
30 juli 2008 - 20:20OMG ! Dat vind ik echt heel zielig =[ Ik weet precies hoe je je voeld want ik heb precies het zelfde gehad maar dan met me kat. We hadden hem alleen me genomen naar vakantie en toen we een x s'ochtends wakker werde zagen we hem dood liggen. Onze vakantie was ook helemaal naar de klote.
Veel strekte meid,
hoop dat het gauw weer goed met je gaat
xxx
omg da is pas erg ö
xx30 juli 2008 - 20:2430 juli 2008 - 20:31Aaaaaaaaawh
Echt.
Zo zielig.
Sterkte
& je stelt je zéker niet aan.
honden zijn heel uniek.
ze voelen wat jij voelt
& ze zijn je bestevrienden
Sterkte!It's not the same without you.
30 juli 2008 - 20:5030 juli 2008 - 22:0430 juli 2008 - 22:07heel veel sterkte ik zou gek worden als er iets met mijn hond zou gebeuren ! ik heb ook es iets naars meegemaakt met m'n dieren toen ik van vakantie terug kwam ('t is wel beetje vies verhaal maar zo is het gegaan )
ik had in de auto al zo'n gevoel van er is iets met m'n cavia's en idd hoor een briefje op tafel van de lui die de katten deden dat er een cavia losliep dus die hadden ze maar ffe in die en die kooi gestopt dus ik kijken idd Enju zat bij Alani toen keek ik bij Mattia,Scarlett , Esme En Amber in de kooi . Esme was dood en daar waren Scarlett en Mattia maar aan begonnen :w de ingewanden kwamen er uit en toen ik haar uit de kooi haalde viel d'r kop eraf ik heb staan gillen joh Amber was ook dood aan het gaan die heb ik vlug in een doosje gelegd zodat ze rustig kon doodgaan en op de grond van de keuken vloer voor de koelkast lag Droppie ook dood en ik was Jay kwijt uiteindelijk gevonden ook dood Cyrino was aan hem begonnen onder z'n kin hele maal aangevreten . dus ik die doodde begraven gelijk handen gewassen daarna en toen ze gevoerd en drinken geven en daarna gelijk m,n best friend gebeld of dat het bij hem ook zo'n ravage was idd zijn konijn was dood en de konijnen van z'n zusjes (die waren er ook niet) hadden zijn konijn op lopen vreten er lag een halfscelet dus ik heb daarna direct die gene opgebelt die onze dieren zou doen ja ze was ziek geworden dus had ze het aan d'r zoon overgelaten en zij dacht dat die zoon dat wel gedaan had dus niet ! wat bleek nou die zoon dacht ach laat maar zitten is niet zo belangrijk en is gewoon niet geweest ze hadden dus vier dagen zonder eten of drinken gezeten . diegene die het zou doen schaamde zich kapot en die zoon heeft flink op z'n lazer gehad hij heeft geluk dat ik niet weet hoe ie er uit ziet of waar ie woont want ik had hem graag ffe het een en ander in z'n oor willen fluisteren de zak ik ben nog steeds pislink op die gozer bij m,n best friend heeft die het zelfde geflikt ook doelbewust vergeten. ik krijg toch zo'n zin om die gast30 juli 2008 - 23:39Voor mij zijn dat niet gewoone honden!
Ik ben mijn hondje ook kwijt!
Maar niet door de warmte!
Hij moest naar het asiel! [26'1'08]
x
30 juli 2008 - 23:4130 juli 2008 - 23:46Heel veel sterkte!
Ik leef met je mee.30 juli 2008 - 23:50Voor mij zijn dat niet gewoone honden!
Ik ben mijn hondje ook kwijt!
Maar niet door de warmte!
Hij moest naar het asiel! [26'1'08]
x
Das ook erg30 juli 2008 - 23:52Arme schatt toch ..
bij een vriendin van mij is het ook gebeurt maar iets anders.Ze reden terug naar huis met de hond in hun kofferbak en de hond heeft tijdens de reis een maagomkering gehad en is gestrorven.Spirits move me, every time I'm near you.
30 juli 2008 - 23:53Arme schatt toch ..
bij een vriendin van mij is het ook gebeurt maar iets anders.Ze reden terug naar huis met de hond in hun kofferbak en de hond heeft tijdens de reis een maagomkering gehad en is gestrorven.
Arme jij:(