• Over een meisje van 15. Zij kan met geesten praten, daar komt ze achter wanneer haar vriendje overlijdt. Maar om de één of andere reden moet het meisje haar gaven afgeven omdat er anders steeds meer dierbaren van haar zullen overlijden. Maar wat als je de keus hebt tussen je grote liefde of je dierbaren die je altijd nog kan spreken als ze dood zijn?
    wat kies je dan?


    Brubl

    Ik snap 'm eigenlijk niet, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kan je een beetje meer uitleggen?

    Do duuh.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Do.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 20:55 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Joker schreef:
    Ik snap 'm eigenlijk niet, haha.

    Een verhaal over een meisje die met geesten kan praten waar ze achterkomt nadat haar vriendje overlijdt. Zo kan ze nog met hem praten dan moet ze om een bepaalde reden die gave afstaan en doet ze het niet gaan er dierbaren dood. En dan is de vraag wat ze gaat kiezen. Makkelijk toch?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Een verhaal over een meisje die met geesten kan praten waar ze achterkomt nadat haar vriendje overlijdt. Zo kan ze nog met hem praten dan moet ze om een bepaalde reden die gave afstaan en doet ze het niet gaan er dierbaren dood. En dan is de vraag wat ze gaat kiezen. Makkelijk toch?
    Nu snap ik het :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Nu snap ik het :'D

    Hahaha. Ik zit mijn eigen idee uitteleggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KiroAddicted schreef:
    Zie Decoy haar reactie.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 21:00 ]


    Brubl