• hjj,
    4 maanden geleden maakte ik het uit met mijn vriend omdat ik een soort van bindingsangst had. (komt door problemen thuis mt myn papa enzo...) Die jongen (B.) heeft me altijd laten weten dat hij nog van me hield... Ik hield wel van hem, maar kon het even niet aan. Nu heeft hij al 4 maanden een nieuwe vriendin het gaat wel goed tussen hen enzo. Maar ik sms ng veel mt hem. Iks tuurde vndaag een sms en werd gebeld door zyn nieuw lief dat ik NOOIT meer met hem mocht omgaan (genegeerd). En nu is hij ineens zo heel lief tege mij:S Hij noemt me tr poesje miauw (myn leuwke bynaam) en ik hem trg tygetje. En we chatte veel mt cam en ik begin dan meestal te bloze als hij iets lief zegt en dan glimlacht hij megcute... Ik denk dat ik nog steeds iets voor hem voel:S Maar wat moet ik nu doen??:S

    Ps: bedankt als jullie dit helemaal gelezen hebbenxD

    Wauw, dat klinkt heel erg bekend. Mijn ex begon ook laatst weer met me te praten. Nou dat vond ik dus heel bijzonder. Ik wilde hem echt niet terug, maar ik vond het gewoon fijn om weer met hem te praten. Maar toen had iemand een anoniem mailtje naar z'n vriendin gestuurd dat hij me terug wilde. En toen mocht hij dus niet meer met me praten. Toen gingen we maar mailen. En laatst stuurde hij een mailtje naar mij en naar z'n vriendin dat hij wel wist dat ik dat anonieme mailtje had geschreven en dat ik een laag persoon ben. Echt, wtf =']
    Naja, ik weet eigenlijk niet zo goed wat je moet doen. Bij mij is dit ook twee keer gebeurd en het is twee keer fout gegaan. Maarja, dat ben ik..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw, dat klinkt heel erg bekend. Mijn ex begon ook laatst weer met me te praten. Nou dat vond ik dus heel bijzonder. Ik wilde hem echt niet terug, maar ik vond het gewoon fijn om weer met hem te praten. Maar toen had iemand een anoniem mailtje naar z'n vriendin gestuurd dat hij me terug wilde. En toen mocht hij dus niet meer met me praten. Toen gingen we maar mailen. En laatst stuurde hij een mailtje naar mij en naar z'n vriendin dat hij wel wist dat ik dat anonieme mailtje had geschreven en dat ik een laag persoon ben. Echt, wtf =']
    Naja, ik weet eigenlijk niet zo goed wat je moet doen. Bij mij is dit ook twee keer gebeurd en het is twee keer fout gegaan. Maarja, dat ben ik..

    Nja
    this is the deal:
    hij wil graag trg afspreke en ik weet via zyn vriende da hy me ng altyd trg wil en da hij zijn nieuw lief enkel had om my te probere t vergete (en da meisje snuffelde gwn in zyn smsjes vndaar:S) en ik wil hem ook best wel trg... Ma kben ook wel bang dak hem opnieuw kwets:S

    Je kunt het maar proberen? Weetje, het beste is gewoon je hart volgen, dan komt uieindelijk alles wel goed. En je moet juist lekker vereerd zijn dat die jongen je nog steeds graag ziet want er zijn heel veel jongens die gewoon zouden denken 'achjaa, ander en beter' Dus volgens mij moet je het misschien gewoon eens opnieuw proberen. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.