• Ik twijfel nu erg, want dat doe ik nu eenmaal altijd maar ok.
    Ik wil mss mijn username gaan veranderen, maar als ik dat doe, kan niemand 'Desolate' afpakken toch?:/

    X'


    everything, in time

    volgns mij wel.. denk ik


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Volgens mij hebben ze ingesteld dat iedere naam maar één keer gebruikt mag worden ofzo. Om verwarring te voorkomen, maar ik weet het niet zeker ;P


    Caution first, always.

    Ik denk van wel, maar weet het niet zeker.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nop, niemand kan jou nickname afpakken, maar je kunt die nadien nog wel terug gebruiken :')x


    Some people make the world special just by being in it

    Je kan hem volgens mij wel afpakken want ik heb nu ook een ander account dat tijdelijk Fighter ehet omdat ik die naam niet af wil staan :3


    We can only learn to love by loving.

    Zoals Alyssa zegt. Ieders (oude)usernamen zijn beveiligd en kunnen alleen door die persoon gebruikt worden. Ik ben al een paar keer veranderd van KirstenSnaps naar iets anders en ik heb het ook weer verschillende keren terug veranderd.

    Dus je kunt niet met een gerust hart je naam veranderen en het over een maand weer terug veranderen als je het zat bent. En niemand anders kan met jou username aan de haal behalve jij zelf :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Alysse schreef:
    Nop, niemand kan jou nickname afpakken, maar je kunt die nadien nog wel terug gebruiken :')x


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Enigma schreef:
    Je kan hem volgens mij wel afpakken want ik heb nu ook een ander account dat tijdelijk Fighter ehet omdat ik die naam niet af wil staan :3
    :\, als het goed is moet dat niet kunnen? Wanneer heb je dat account Fighter genoemd?


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    :\, als het goed is moet dat niet kunnen? Wanneer heb je dat account Fighter genoemd?


    deze maand nog volgens mij..

    ff nakijken voor je

    edit ;

    o wacht die had ik toen de regeling er nog niet was ook al is Fighter genoemd haha

    naja boeien :3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 20:32 ]


    We can only learn to love by loving.

    Romance schreef:
    Ik denk van wel, maar weet het niet zeker.


    Just a simple "I love you" (: