• Volgens Tibaut van MNM. =D

    Toen ik dat hoorde moest ik eigenlijk heel hard lachen. Daarna heeft hij zo super veel reactie's gekregen van, 'gij hebt lef seg. Zo iets durven zeggen.' Ocharme die jongen. Die durft volgens mij niet meer alleen naar huis vanavond. =D


    We'll never be as young as we are tonight

    Jaah! Heb ik ook gehoord :'D En ik geef hem eigenlijk geen ongelijk, maar ik wist meteen dat er reactie ging op komen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 16:16 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hij heeft wel gelijk. :X

    MNM trekt op niks, ge moet naar Studio Brussel luisteren.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ben het wel met hem eens. Ze flippen altijd zo uit of willen je vermoorden als je tegen TH bent.
    Alsof ik bang ben ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joe FM is het beste!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vertel me eens wat meer -Nederlander-

    UNCOMMON schreef:
    Vertel me eens wat meer -Nederlander-

    UNCOMMON schreef:
    Vertel me eens wat meer -Nederlander-

    Wel. Tibaut had gezegd op MNM dat de tokio hotel fans op twitter de hele tijd zaten te zagen om meer tokio hotel op de radio te horen. En nu kreeg hij keiveel reacties van tokio hotelfans die er niet tegen konden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UNCOMMON schreef:
    Vertel me eens wat meer -Nederlander-

    Dus hij had het over Twitter en hij zei zo van.; 'Op twitter reageren er altijd veel Tokio Hotel fans. Sorry dat ik het eigenlijk zo moet zeggen maar die zagen en klagen altijd zo voor andere en nieuwe nummers. Wie ook veel fans op twitter heeft is Justin Bieber.' -Dan begon dat nummer one time- En na dat nummer heeft hij zo'n reactie's gekregen. =D


    We'll never be as young as we are tonight

    Sensual schreef:
    (...)
    Dus hij had het over Twitter en hij zei zo van.; 'Op twitter reageren er altijd veel Tokio Hotel fans. Sorry dat ik het eigenlijk zo moet zeggen maar die zagen en klagen altijd zo voor andere en nieuwe nummers. Wie ook veel fans op twitter heeft is Justin Bieber.' -Dan begon dat nummer one time- En na dat nummer heeft hij zo'n reactie's gekregen. =D

    Whhahahaa.
    Ah-ha, nu snap ik het :Y)
    Ik wens hem succes ;3

    Zijn die snel op hun tenen getrapt

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 16:26 ]


    The soul needs autumn.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wel. Tibaut had gezegd op MNM dat de tokio hotel fans op twitter de hele tijd zaten te zagen om meer tokio hotel op de radio te horen. En nu kreeg hij keiveel reacties van tokio hotelfans die er niet tegen konden.

    En dit bewijst zijn punt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sensual schreef:
    (...)
    Dus hij had het over Twitter en hij zei zo van.; 'Op twitter reageren er altijd veel Tokio Hotel fans. Sorry dat ik het eigenlijk zo moet zeggen maar die zagen en klagen altijd zo voor andere en nieuwe nummers. Wie ook veel fans op twitter heeft is Justin Bieber.' -Dan begon dat nummer one time- En na dat nummer heeft hij zo'n reactie's gekregen. =D


    Hahaha, ik ben zelf een TH fan.. maar nee, zo zit ik niet in elkaar. Eerlijk zegt; ik schaam me 9 van de 10x dood voor dat soort fans ;3


    Protège moi de mes désirs.

    Weetje, ik ben zelf ook TH-fan, en sommige mensen overdrijven ook.
    Automatic hebben ze hebben ze echt zwartgedraaid op mnm. Die reacties die ze stuurden bewijst alleen maar zijn punt (zoals luctus zei)


    Never run out of reasons to smile...

    Over wat zagen wij dan?


    You are the poetry Shakespeare was missing.