• Haha, gisteravond was het kerstgala van mijn school. Dat was dus alleen maar voor Havo/VWO-bovenbouw. Alle meiden in jurken en de jongens allemaal in pakken, zag echt supermooi uit allemaal 8D
    Aber, er was natuurlijk ook hartstikke veel drank. Dus waren er ook een paar mensen die gewoon belachelijk veel gingen drinken - ik had maar 3½ glas bier op - maar sommigen waren al dronken toen ze binnenkwamen. En die mensen achter de bar vroegen niet eens naar de leeftijd, iedereen kreeg gewoon.
    Ik stond dus ook de hele tijd met mijn vriendinnen bij de jongens, nou, daar waren er ook een aantal flink dronken van. Was wel grappig, want ze gaven wel de hele tijd rondjes :3
    Maar uiteindelijk hadden er twee mensen gekotst en eentje kon niet eens meer normaal lopen...

    En ik was ook niet meer helemaal 100%, maar dat kwam ook door de pijn van mijn voeten. Want ik had gisteravond voor de eerste keer in mijn leven pumps gedragen. En dan ook nog eens met een 8 centimeter hoge hak. Maar het was echt super 8D

    Foto's :3

    Hebben jullie ook een kerstgala gehad? Zo ja, hoe was die?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2009 - 16:26 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Donderdag heb ik gala, maar bij ons word er wel gecontroleerd dus drinken zit er voor mij niet in. Achja, wordt vast wel gezellig!^^


    -

    Ik heb dat woensdag op school, en dat is altijd zo leuk. :9~ Al is dat meer galabal, met kerstsfeer.
    Bij ons zijn er ook die dan gaan voordrinken enal en die komen dan echt al scheef aan en dan gaan ze het nog meer begaaien. Soms is dat wel grappig, maar soms ook niet. Vorig jaar had iemand tegen de toog geplast. ><
    Maar twee jaar geleden was een gast van onze vriendengroep echt ver weg en dat was wel hilarisch. x'D Die viel telkens in slaap en toen is 'ie uiteindelijk in de vestiare gaan liggen op een bedje van jassen. En toen moesten we hem gaan zoeken. Was wel grappig. :'D

    Wij hebben donderdag gala. Ben van plan er zonder alcohol doorheen te komen. Zal ook wel lukken.


    No growth of the heart is ever a waste

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Veel plezier alvast!
    Ik ook niet, dan worden mensen vervelend...

    Inderdaad.
    Dankjewellll.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?