• Ik wil heel graag gilmore girls online kijken. Ik heb een hele lijst gevonden met aflevering alleen het punt is. Die zijn allemaal via megavideo. Dus als ik 72 min hebt gekeken kapt ie en moet ik 50 min wachten. en moet je de pagina herladen zo ook het filmpje. dan denk je geen punt toch? zet je um toch gwn waar hij was gebleven?
    Dat kan niet '-'
    En dan moet ik die hele aflevering opnieuw kijken en uiteindelijk zit ik weer aan mijn minuten en ben geen steek verder gekomen ><
    Weet iemand een site waar je tv series kan kijken die niet megavideoheet?
    danku(cat)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sidereel.com, zshare.net en tv.blinkx.com zijn de beste vind ik. :')

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 17:31 ]

    En kun je daar dan ook avatar kijken want ik heb ook een schijthekel aan megavideo xD


    Life is hard and then we die

    Oeh megavideo daar keek mijn zus eerst anime's op nu niet meer nu heeft ze mijn site gepikt maar euhm nee een site voor zulke serie's weet ik niet


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    PUKKELxDING schreef:
    En kun je daar dan ook avatar kijken want ik heb ook een schijthekel aan megavideo xD

    Ik denk het wel. :')

    Bumblebee schreef:
    Sidereel.com, zshare.net en tv.blinkx.com zijn de beste vind ik. :')

    de eerste moet ik iets voor hebben om te kijken
    tweede snap ik niet
    en derde verwijst me door naar megavideo ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    PUKKELxDING schreef:
    En kun je daar dan ook avatar kijken want ik heb ook een schijthekel aan megavideo xD

    Avatarverslaafd? :9~
    Ik ben daar ook gek op, mijn mama ook zelfs x'd


    Where there is a sea there are pirates...