• hey meisjes en jongens :D
    ik wil even dit kwijt:..

    Zoals sommige al weten ga ik elke dag met de trein naar school, toen de school afgelopen was gingen we dus weer met de trein terug. er was plek voor 4 personen. alleen 2 gewone stoelen, en 2 van de uitklap stoeltjes. nou mijn vriendinnen gaan zitten op een na. "ik ga daar niet zitten" mompelde ze, (op zo'n klapstoeltje) ik zei dat ik daar wel ging zitten maar dat wou ze ook niet dus ze liep door. wij zijn gewoon blijven zitten

    en nu is ze boos op ons. omdat wij niet bij haar kwamen zitten, nou ik heb mijn excusses aangeboden. en toen was het goed. en nu negeerd ze me op school en in de trein doet ze net of ik haar beste vriendin ben.
    maar het vervelende vind ik nog, toen ik vroeg wat er aan de hand was, zei ze dat ik het zelf wel wist maar ik weet niet waarom



    nou dat was het wel zo'n beetje :$
    wat kan ik nu het best doen? want we gaan volgende week dinsdag op skireis, en ik ben samen met haar en nog een meisje ingedeelt in een kamer.

    en hebben jullie al zoiets mee gemaakt?

    gwoon doen alsof dr niks aan de hand is

    komt wel goed

    Ik zou met haar praten...

    UNCOMMON schreef:
    Ik zou met haar praten...


    ja dat probeer ik ook over MSN, aangezien ze me verder negeerd. alleen ze geeft allemaal van die domme antwoorden "je weet het zelf wel!" en dat soort dingen

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    ja dat probeer ik ook over MSN, aangezien ze me verder negeerd. alleen ze geeft allemaal van die domme antwoorden "je weet het zelf wel!" en dat soort dingen

    Ik zou het face-to-face doen.
    En probeer rustig te blijven, maar verwoord wel wat je dwars zit (:

    Als jij niet weet waarom ze boos op jou is, zou ik het lekker laten. Niet jou probleem van maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg