• was iedereen hier een beetje emo of scene. En nu is meer dan de helft tegen emo of scene. Ik vind het echt komisch XD


    -

    Het was de tijd toen, het was in. :'D
    Gewoon wannabe's. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tja.... wat moet ik hier op zeggen? XD

    Nou, volgens mij niet hoor. Er zijn heus wel een paar mensen die scene-emo echt 'haten', maar ik denk dat het meeste gewoon stoerdoenerij is.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ='D Het is wel een beetje waar. Het is best komisch ja x] Alhoewel er nog wel veel mensen zijn met die stijl en er zijn niet echt mensen die er zwaar tegen zijn.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 16:39 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tja.. XD en stiekem zijn we nog allemaal emo XD


    Life is hard and then we die

    Inderdaad! x)
    Ik vond Emo toen kei schoon en wou Scene haar hebben.

    Iets wat ik nu bijlange niet meer wil. ;P


    Let the Night embrace you

    PUKKELxDING schreef:
    Tja.. XD en stiekem zijn we nog allemaal emo XD
    Dankzij Quizlet heb ik die stijl toen ene beetje uitgevonden. En nu, nu is iedereen huppel! XD overdrijft


    -

    Jullie zijn állemaal iemo's. Op ik na. ;'DD
    Want ik ben té koel om iemo te zijn x3


    Love is forever. At least, that's what they say.

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)Dankzij Quizlet heb ik die stijl toen ene beetje uitgevonden. En nu, nu is iedereen huppel! XD overdrijft
    Oh nee, ik niet dankzij quizlet. Ik heb m'n emo periode gehad, maar ik was lui en ben ermee gekapt (al 2 jaar geleden)
    Grinnik.


    Life is hard and then we die

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)Dankzij Quizlet heb ik die stijl toen ene beetje uitgevonden. En nu, nu is iedereen huppel! XD overdrijft

    Ik ben kruipend. (cat)

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ik ben kruipend. (cat)

    droogkloot xd


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    droogkloot xd

    (baby)



    Maarja, rages komen voorbij en gaan (:

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh nee, ik niet dankzij quizlet. Ik heb m'n emo periode gehad, maar ik was lui en ben ermee gekapt (al 2 jaar geleden)
    Grinnik.

    Ik kleede me altijd al anders dan de meeste, maar toen ik emo ontdekte, like ineens voelde ik me mezelf. Alleen zijn mijn ouders daar niet blij mee en verbieden ze het! O.o Maar nu heb ik zeg maar een beetje alles bij elkaar, emo/scene/skater/huppel, en ik voel me nu ook fijn^^


    -

    Haha, idd 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    (baby)



    Maarja, rages komen voorbij en gaan (:

    Idd, alleen vind ik het soms zooo stom hoe mensen ineens kunnen veranderen omdat een stijl in is. Straks lopen er allemaal gabbers! XD


    -