• Bij ons examen geschiedenis was iets wat bijna niemand snapte terwijl dat helemaal niet ingewikkeld was. Blijkbaar was dat in de andere klassen ook het geval en na een uur ofzo ging ineens de telefoon (er hangen telefoons in de gang om te bellen naar het secretariaat als het brand is ofzo) Van Himbeeck, de leerkracht die toezicht had, mijn godsdienstleerkracht, zei toen, ookal was het examen bezig: 'Lisa, ga is oppakken.' Lisa: 'Maar wat moet ik dan zeggen?' 'Zeg gewoon "Hallo met Lisa van 1AL"' Dus Lisa gaat zo heel droog oppakken en dan komt die terug in de klas: 'Ze hebben ingehaakt.'

    Iets later kwam iemand van het secretariaat dan zeggen dat het de tijden van oefening 4A waren die je moest opschrijven i.p.v die van oefening 3. Ja hallo, ik bedoel; er stond duidelijk: 'Zet de periodes van oefening 4A op de tijdband' hoezo zijn er dan nog mensen die dat denken dat je de tijden van de oefening daarboven moet opschrijven?

    Is dat bij jullie ook al eens gebeurt? Dat de telefoon ging tijdens een examen en dat er dan een leerling moest oppakken terwijl een leerling de telefoon niet mag gebruiken? (krul)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 15:43 ]


    Only losers can act the way you do

    Bij ons hangen er overal telefoons en leerlingen mogen die altijd oppakken. Leerkrachten doen dat nooit, hoor (':


    Where there is a sea there are pirates...

    wij hebben geen telefoons ;p


    everybody needs a song.

    Wij hebben alleen telefoons die ze gebruiken om afwezigen te melden. Dan belt de conciërge en dan zeggen ze wie er niet is.
    Tja, dat duurt best lang met een school van 1800 kinderen. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Whaha!!
    Een telefoon ^^
    By ons zyn de examens redlyk vreemd ^^
    Wy maken ze namelyk in de turnzaal xD
    Gwn,,daar staan zo bankjes,,en ge zit zo gerangschikt vn 1é jaar,,2é jaar.
    Wy hebben ook een nr :S
    Ik ben 200 xD


    effort never betrays you

    Prodigy schreef:
    Wij hebben een register. Elke klas heeft er een en die liggen op het secretariaat. Het eerste uur van de dag en het eerste uur van de namiddag moeten we die dan gaan halen. De leraar vult de aanwezigheden in en dan moeten ze weer teruggebracht worden. ^^

    Same here ^^. Nou wij moeten ze wel in het 'bakje' leggen dat op elke verdieping aanwezig is. Dus die van het secretariaat moeten nog veel lopen eigenlijk, helemaal naar het huis of het paviljoen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha ;p
    Wij hebben wel telefoons (A)
    Laatst nam er een jongen uit mijn klas op zei ie
    'Hallo, met Darwin'
    Dat was lol xd
    Maar bij ons mag je eigenlijk ook niet opnemen x'D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Nee maar het komt wel voor dat je opeens een brief binnenkrijgt waarin wordt gezegd dat je komende maandag met je ouders op school moet komen, en dat het bestuur de beslissing heeft gemaakt en dat gevraagd wordt om met begrip met de situatie om te gaan ofzo, en dat niet iedereen die brief krijgt en dat je de rest van het weekend zit te stressen. Dat gebeurt nu dus.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    wij hebben geen telefoons? (:


    Cowards die many times before their deaths.

    wij hebben geen telefoons.
    maar briefjes die de leraren moeten invullen.
    ;$


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.