Bij ons examen geschiedenis was iets wat bijna niemand snapte terwijl dat helemaal niet ingewikkeld was. Blijkbaar was dat in de andere klassen ook het geval en na een uur ofzo ging ineens de telefoon (er hangen telefoons in de gang om te bellen naar het secretariaat als het brand is ofzo) Van Himbeeck, de leerkracht die toezicht had, mijn godsdienstleerkracht, zei toen, ookal was het examen bezig: 'Lisa, ga is oppakken.' Lisa: 'Maar wat moet ik dan zeggen?' 'Zeg gewoon "Hallo met Lisa van 1AL"' Dus Lisa gaat zo heel droog oppakken en dan komt die terug in de klas: 'Ze hebben ingehaakt.'
Iets later kwam iemand van het secretariaat dan zeggen dat het de tijden van oefening 4A waren die je moest opschrijven i.p.v die van oefening 3. Ja hallo, ik bedoel; er stond duidelijk: 'Zet de periodes van oefening 4A op de tijdband' hoezo zijn er dan nog mensen die dat denken dat je de tijden van de oefening daarboven moet opschrijven?
Is dat bij jullie ook al eens gebeurt? Dat de telefoon ging tijdens een examen en dat er dan een leerling moest oppakken terwijl een leerling de telefoon niet mag gebruiken?
[ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 15:43 ]
Only losers can act the way you do