• Bij ons examen geschiedenis was iets wat bijna niemand snapte terwijl dat helemaal niet ingewikkeld was. Blijkbaar was dat in de andere klassen ook het geval en na een uur ofzo ging ineens de telefoon (er hangen telefoons in de gang om te bellen naar het secretariaat als het brand is ofzo) Van Himbeeck, de leerkracht die toezicht had, mijn godsdienstleerkracht, zei toen, ookal was het examen bezig: 'Lisa, ga is oppakken.' Lisa: 'Maar wat moet ik dan zeggen?' 'Zeg gewoon "Hallo met Lisa van 1AL"' Dus Lisa gaat zo heel droog oppakken en dan komt die terug in de klas: 'Ze hebben ingehaakt.'

    Iets later kwam iemand van het secretariaat dan zeggen dat het de tijden van oefening 4A waren die je moest opschrijven i.p.v die van oefening 3. Ja hallo, ik bedoel; er stond duidelijk: 'Zet de periodes van oefening 4A op de tijdband' hoezo zijn er dan nog mensen die dat denken dat je de tijden van de oefening daarboven moet opschrijven?

    Is dat bij jullie ook al eens gebeurt? Dat de telefoon ging tijdens een examen en dat er dan een leerling moest oppakken terwijl een leerling de telefoon niet mag gebruiken? (krul)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 15:43 ]


    Only losers can act the way you do

    Euhm, wij hebben geen telefoons? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Euhm, wij hebben geen telefoons? :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Op de Rooi Pannen werken ze ook met telefoons in de klas. Ik mocht hem ook eens opakken, dan moeten we de afwezigen opschrijven enzo. Op mijn nieuwe school (ik ben na het 2e jaar verhuisd) toen ze het primitief, er komt iemand langs de klassen! XD


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    Op de Rooi Pannen werken ze ook met telefoons in de klas. Ik mocht hem ook eens opakken, dan moeten we de afwezigen opschrijven enzo. Op mijn nieuwe school (ik ben na het 2e jaar verhuisd) toen ze het primitief, er komt iemand langs de klassen! XD
    Zo doen ze dat ook bij ons, we moeten dat in de klasagenda schrijven en dan buiten op de vensterbank leggen. Dan zien die even of er afwezigen zijn en leggen dan de agenda terug in de klas.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 15:50 ]


    Only losers can act the way you do

    Wij hebben geen telefoons. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Tranquillity schreef:
    Euhm, wij hebben geen telefoons? :'D

    Bij ons bellen ze ieder 1e uur, om te kijken of er niemand spijbelt.

    UNCOMMON schreef:
    Bij ons bellen ze ieder 1e uur, om te kijken of er niemand spijbelt.

    Bij ons moet iedere klas een briefje geven waarop de afwezigen staan :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Wij hebben een register. Elke klas heeft er een en die liggen op het secretariaat. Het eerste uur van de dag en het eerste uur van de namiddag moeten we die dan gaan halen. De leraar vult de aanwezigheden in en dan moeten ze weer teruggebracht worden. ^^

    Mijn geschiedenisleraar van vorig jaar zat altijd te kloten met een andere docent. Dus werden er gewoon leerlingen heen en weer gestuurd. Dat was grappig 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wij hebben een telefoon, die belt ons als de leraar nodig is of als we corvee hebben en niet komen opdagen xD


    Life is hard and then we die

    IK WIL TELEFOONS OP SCHOOL!! xD
    lol dan kan ik altijd naar de Jo bellen xD
    whaha xD inplaats van elke keer naar het secretariaat te gaan xD
    ik heb ooit wel gehad dat mijn gsm afging tijdens exaam xD
    toen deed k alsof die niet vn mij was xD


    Your Butt is Mine!

    Nee, normaal neemt de leerkracht gewoon op. Maar bij ons is er een telefoon in elke klas.
    (nerd)


    - hoi ;D

    ahahaha
    jaa
    en dan is het zo heel droog:
    "met die en die uit klas V4C" (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb geen telefoons in mijn school. :')
    Mijn school is daar te arm voor, of zo.