• Vanmorgen ging de schoolbel. Dus wij bleven nog even zitten toen ging op eens het brandalarm af. Dus wij dachten dat is een grap. Dus wij willen net naar ons lokaal gaan komt er een leraar doe keihard roept dat we naar buiten moeten gaan enzo. Nou dan sta je daar voor je school, om kwart over acht in de kou zonder jas in een dun half vestje met hempje eronder zonder sjaal. o.o Maar het was dus géén oefening, mijn tekenlerares die ik niet mag die was tegen het brandalarm dingetje gevallen ofzo of iets met een sleutel. Haha toen was het alarm af gegaan haha. Was eigenlijk wel kut want het was vet koud. Hebben jullie zoiets wel eens gehad?


    when words fail, music speaks.

    http://www.youtube.com/watch?v=KXwk8_8fwJ8 kijk, toen was het werkkot van meneer Luc in mijn school aan het afbranden :Y)


    Only losers can act the way you do

    Één keer maar toen hadden twee jongens ruzie en knalde die er tegen aan al het werk was verknoeid door de sproeiers die af gingen en wij moesten weer naar het voetbal veld die een eind verder op was. Het was klote weer en alles lag binnen. Toen kwamen we er achter dat er wel een klein brandje was in het labo. Maar dat was veilig het was slechts de proef. De brandweer kwam en ging weer weg. Echt gewoon fuckt up. Ik moest al mijn schriften opnieuw kopen en we gingen een heel hoofdstuk terug.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Wij hadden gisteren wel een oefening. Omg, ons groepje liep al zo verder met het project, konden we eindelijk aan de slag gaat dat KUTalarm ag o.o


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    OP de basis school hadden we een oefening alleen ging de klas gillen dus we moesten alles achterlaten het was in GR5 en toen stonden veel op en rennen we hadden toen toets toen was er iemand tegen een tafel aan gelopen 2 stoelen om en de 1e keer hadden we het neit door toen de juf zei dat het het brandallarm was iedereen gillen ik wist het neit want ik was midden in de toets

    Ja met die stakingen.


    Life is hard and then we die

    Bij ons was laatst het cup a soup automaat in de fik gevlogen (': Toen moesten we ook allemaal naar buiten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja laatst toen ging het brandalarm af en iedereen bleef zitten :'D Werd er geroepen dat we allemaal naar buiten moesten. Dus iedereen dood normaal naar buiten lopen met jas en tas en al :'D En toen bleek dat er in de kantine iets in de fik was gevlogen :')


    -

    Crumble schreef:
    Ik heb 2x op de middelbare een brandoefening gehad (in de fakking kou buiten staan O_O) en 1x een bommelding.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Genius schreef:
    Ja laatst toen ging het brandalarm af en iedereen bleef zitten :'D Werd er geroepen dat we allemaal naar buiten moesten. Dus iedereen dood normaal naar buiten lopen met jas en tas en al :'D En toen bleek dat er in de kantine iets in de fik was gevlogen :')

    Haha ja dat hadden wij dus ook. Wij rustig in dat lokaal blijven zitten. M'n economieleraar: 'We wachten wel even. Het is toch weer zo'n oefening en buiten is het koud en het regent. Bleek het echt te zijn :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, dat is best wel dom. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt volgensmij ;o

    Confessions schreef:
    (...)
    Haha ja dat hadden wij dus ook. Wij rustig in dat lokaal blijven zitten. M'n economieleraar: 'We wachten wel even. Het is toch weer zo'n oefening en buiten is het koud en het regent. Bleek het echt te zijn :'D
    Haha wij hebben dat niet want onze oefeningen zijn altijd op de zelfde datum, de 2de dinsdag in april xd

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 21:24 ]


    when words fail, music speaks.

    ja er hing bij mijn vorige vorige school(snappje?) een dart bord naast eht brand alarm(heel logisch) en toen gooide heel vaak iemand een dart pijltje er tegen aan dus meosten we heel vaak naar buiten terwijl iedereen wist dat eht eht dartpijltje was die er tegen aan gng:o


    Ivar Oosterloo.

    Ja, door een aantal kut kinderen op onze school.Ze waren aan het roken onder het afdak en natuurlijk ging de rook naar dat ding dat de rook opspeurt dus iedereen denken dat er brand was.Dan paar lesuren daarna flikken die kinderen dat weer! En ik had net ook iets niet-warms aan en wij mochten onze jas niet meenemen, jezus.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, dit jaar al vier keer gehad >< Drie keer omdat ze expres op het alarm hadden geduwd :'DDDD

    Toen ik in groep 3 zat heb ik zelf het brandalarmknopje ingedrukt, iedereen werd naar buiten geeëvacueerd, en ik had niet in de gaten dat ik dat had veroorzaakt(cat)


    Alis volat propriis.