• Want ik had gisteren voor mijn nieuwe gsm een geheugenkaart gekocht van 4 GB, en nu blijkt dat mijn gsm niet zoveel kan dragen, dus ben ik nu een nieuwe geheugenkaart moeten gaan kopen van 2 GB want die verkopers wouden die van 4 niet meer terugnemen. En nu ben ik keiveel geld kwijt, en zit ik hier nu mooi met een geheugenkaart waar ik keiveel geld voor moest neerleggen, en waar ik niet mee kan doen --'. Dat was dus de domste aankoop dat ik ooit heb gedaan.

    Doorverkopen aan iemand anders? :d

    doe mij die geheugenkaart van 4gb maar dan:P


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Dat heb ik serieus ook gehad :X

    Zet hem op marktplaats, of verkoop hem aan vriendinnen?


    Brubl

    undercover schreef:
    Zet hem op marktplaats, of verkoop hem aan vriendinnen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bumblebee schreef:
    Doorverkopen aan iemand anders? :d

    Al mijn vrienden hebben ofwel al een geheugenkaart, ofwel kunnen ze geen geheugenkaart plaatsen in hun gsm ofwel kan hun gsm niet zoveel dragen

    Wat is keiveelgeld? Hoeveel kosten die dinger?


    Wie du mir, so ich dir.

    UNCOMMON schreef:
    Dat heb ik serieus ook gehad :X


    Dat is lastig eh --'

    Silbermond schreef:
    Wat is keiveelgeld? Hoeveel kosten die dinger?


    Laten we zeggen dat ik ze veel goedkoper kon gekocht hebben in een andere winkel, laat me zeggen 50/60 procent minder duur dan ik ze nu heb betaald

    Kickson schreef:
    (...)

    Dat is lastig eh --'

    ja, maar, mijn 4gb werd door mijn broer betaald en mijn 2gb door mijn moeder, dus voor mij was het niet zo lastig als voor jou.
    maar, anyway, je kunt hem ook gewoon houden en er bijv. foto's ofzo opzetten?

    Kan je die van 4 gb niet doorverkopen? (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Jaaa ;d
    Verkoop die verder op ebay. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...