• Ik heb een vraag die misschien heel gek klinkt. Maar kijk, geloven jullie écht in de dingen die jullie geloven zónder er bewijs is dat het echt bestaat?

    Ik bedoel, je kunt wel geloven in een god en ik heb daar echt niets tegen. Maar er is toch geen bewijs dat er een 'iets' boven ons is die over ons waakt?

    Waar je in gelooft hoeft niet persee iets met een god te zijn, het kan overal overgaan.

    En je moet geloven waarin je zelf wilt geloven.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik geloof dat er wel meer is waar wij niets van weten, al is daar geen bewijs van. :')

    Ik geloof wel in God.. en ja, het maakt mij niet uit dat er geen 'bewijs' is, ofzo. Maar soms voelt het wel gewoon alsof er 'iets' over ons waakt. Ik weet namelijk zeker dat een paar van mijn dierbaren sommige dingen nooit overleeft zouden kunnen hebben, als er niks was dat hun beschermde. (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 22:07 ]


    Protège moi de mes désirs.

    Nee, ik heb dezelfde mening als jij. Ik kan niet in iets geloven zonder dat ik zeker weet dat het bestaat.


    Life is hard and then we die

    Ik ben daar te nuchter voor.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fragile schreef:
    Ik geloof dat er wel meer is waar wij niets van weten, al is daar geen bewijs van. :')


    hoi, jij bent leuk.

    Ik geloof dat er 'iets' is en ook geesten, maar dat komt door verhalen die ik gehoord heb :')


    All was well.

    Ik gloof in elk geval niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hoop dat de Aliens bestaan. Als ze hierheen komen dan vraag ik ze of ik met ze mee mag als ze teruggaan. Dan blijf ik wonen op hun planeet. Tis toch vele gezelliger dan hier. :Y) Nog 50 jaar en de mensheid heeft geen drinkbaar water meer. In dat geval wil ik hier echt niet blijven hoor. x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik geloof in Aliëns Oo -was er vroeger echt door geobsedeerd.-

    LIZEPIET schreef:
    Ik geloof dat er 'iets' is en ook geesten, maar dat komt door verhalen die ik gehoord heb :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.