• mind your step dude :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)ja ! ik vind hem vet leuk (A)
    maar ik weet niet wat ik moet zeggen ;$

    zeg iets van dat jij hem ook weer leuk gaat vinden altijd
    ga hints gevennnn :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oke; domste fout van mijn leven net gemaakt :'D


    -

    Wat heb je nu weer gedaan?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    hoezooo ? ;o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    (...)
    oke komt mijn verhaal eraan =3


    Oke, ik wacht wel. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nu weer? nouja zeg :'D

    jacqueline zegt (21:31):
    *maar okee, uhm .. :$ ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen :$ want nouja .. dit kan heel erg vreemd klinken hoor. maar toen jij nog wat vaker online was (A) toen ging ik jou ook weer nouja leuk vinden .. ;x
    jacqueline zegt (21:32):
    *omdat ja weetniet, het vertrouwd voelde ;x


    -

    -De laatste tijd voel ik me best wel onzeker. Ik denk negatief over veel dingen, ik heb geen zin meer in iets doen blabla..=3
    -volgens mij is een meisje uit mijn klas boos op me, sinds gister -die ging ook mee naar a'dam- doet ze heel vreemd tegen mij. En vandaag overdag zat ik er niet zo mee en nu begin ik der steeds meer mee te zitten. want ik ben helemaal niet boos op haar ofzo.. =3
    -ik baal toch wel van mijn dansrapport =3 naja.. niet van het rapport, meer van mezelf. Dat ik na 4/5 jaar nog steeds niet mijn uitstraling er is. -het staat er al op sinds dat ik in groep 7 zat =3-
    -door de vele ruzies thuis ben ik toch wel down thuis =3
    soms heb ik zelf geen zin om naar huis te gaan omdat ik al kutzin heb, en dan heb ik al zo'n gevoel dat ik ruzie krijg..=3
    -ik ben facking moe, en mijn weerstand is zo'n beetje op en ik word dus ziek ><
    -volgende week heb ik pww en ik kan morgen en zaterdag niet leren x_x
    en dit was het eigenlijk.=3
    naja.. genoeg in ieder geval =3

    Genius schreef:
    Nu weer? nouja zeg :'D

    (...)


    Daar is toch niets verkeerd meer?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    jac, heeft jeroen al geantwoord?

    nou ik schaam me dood :'D


    -

    ik space hem helemaal hier :'D ik tril gewoon van de spanning :')


    -

    Genius schreef:
    nou ik schaam me dood :'D

    vooral niet doen :Y) (A)

    hij zegt dat hij niet weet wat hij ermee aanmoest en ik weet dat dus ook niet. en ik zei dat ik het niet durfde te zeggen en hij ook niet dus :'D en nu zeg ik dat ik het daarom ook jammer vind dat hij niet zo vaak online is omdat ik niet wil dat het contact tussen ons verdwijnt ..


    -

    Genius schreef:
    hij zegt dat hij niet weet wat hij ermee aanmoest en ik weet dat dus ook niet. en ik zei dat ik het niet durfde te zeggen en hij ook niet dus :'D en nu zeg ik dat ik het daarom ook jammer vind dat hij niet zo vaak online is omdat ik niet wil dat het contact tussen ons verdwijnt ..

    haha :'DD
    dikke toeval =3

    Whipple schreef:
    -De laatste tijd voel ik me best wel onzeker. Ik denk negatief over veel dingen, ik heb geen zin meer in iets doen blabla..=3
    -volgens mij is een meisje uit mijn klas boos op me, sinds gister -die ging ook mee naar a'dam- doet ze heel vreemd tegen mij. En vandaag overdag zat ik er niet zo mee en nu begin ik der steeds meer mee te zitten. want ik ben helemaal niet boos op haar ofzo.. =3
    -ik baal toch wel van mijn dansrapport =3 naja.. niet van het rapport, meer van mezelf. Dat ik na 4/5 jaar nog steeds niet mijn uitstraling er is. -het staat er al op sinds dat ik in groep 7 zat =3-
    -door de vele ruzies thuis ben ik toch wel down thuis =3
    soms heb ik zelf geen zin om naar huis te gaan omdat ik al kutzin heb, en dan heb ik al zo'n gevoel dat ik ruzie krijg..=3
    -ik ben facking moe, en mijn weerstand is zo'n beetje op en ik word dus ziek ><
    -volgende week heb ik pww en ik kan morgen en zaterdag niet leren x_x
    en dit was het eigenlijk.=3
    naja.. genoeg in ieder geval =3


    Dat is helemaal niet leuk.
    Waarom denk je dat er een meisje op jou boos is? Njaa, aan dat rapport valt niet veel meer te doen, maar denk maar aan mijn, ik had een barslecht rapport met heel veel buizen. En dat je ruzie hebt thuis is niet leuk. Misschien kan je hen er het best eens over aanspreken dat je het niet leuk vind enzo. Aauwh,e n het is ook al niet leuk dat je ziek wordt. Misschien kan je het best even uitrusten en op tijd naar je bed gaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker