• mind your step dude :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha was net vet schattig. ik liet dat gesprek zo aan jacco lezen en die ging gelijk zeggen zo van 'ja maar we smsen vet veel met elkaar, ga je dan nu niet minder met me praten? ;$' zo schattig (A) ik msn en sms vet veel met hem de laatste tijd en hij is echt een goeie vriend van me geworden dus ik wil die vrienschap helemaal niet kwijt ;o heb dat ook tegen hem gezegd en hij zei dat ik ook een hele goeie vriendin voor hem was geworden (A) vond ik wel even lief.


    -

    Aaauwh, maar dat is toch niet erg. Je kan met hem toch nog altijd smsen als je dat wil?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    aaah wat lief
    da's toch mooi dat je zulke goeie vrienden hebt ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik zei ook zo tegen hem 'ik beslis zelf wie ik sms en wie niet, als ik met jeroen krijg dan heeft hij er niks over te zeggen' (A)


    -

    heb je goed gezegd meis ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik krijg net een smsje van jeroennnnnnnnnnnn en ik smelt weg :9~
    'Ik kan niet veel smsen maar ik wou toch even zeggen dat ik heel blij ben en dat jij daar de reden van bent. welterusten x ':9~


    -

    oke de laatste paar pagina's gaan alleen maar over mijn gesprek met jeroen :'D dus ehm .. iemand nog wat te vertellen ? ^^


    -

    Santa Claus is comin' to town doedies (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Aaauwh,dat is zo lief van Jeroen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    lief he (A) ghehe.


    -

    Zo lief. Damn, waarom kom ik nu zo niemand tegen. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wat is er zo lief? En Camille, wacht gewoon af, de liefde vindt jou :] Hoop niet te hard want misschien krijg je wel hetzelfde als ik heb xd


    Only losers can act the way you do

    Jac heeft een smsje van Jeroen gekregen. En hij heeft ook nog wel gevoelens voor haar.
    Ghaha, ik zal wel zien wat er mij overkomt. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En in de tussentijd sms ik wel met jou broer. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wow, dat is echt wel super leuk voor haar :] Hahaha, mijn broer heeft echt een lage stem en een droge lach :'d


    Only losers can act the way you do