• Wist iets niet op zijn examen. Dus bij die vraag schrijft hij;
    'Zie antwoord Zoë'

    Haha :'D
    Ja die Zoë is dus het slimste meisje van hun klas. (krul)

    Wat schrijf jij soms op een toets als je iets niet weet? ;D


    - hoi ;D

    Geen idee.
    Ich weisse es nicht.
    I don't know.
    Je ne sais pas.
    Weet ik veel.
    Hoi.
    Ja niks.
    ...
    : )
    Hahaha.
    Dit word een slecht cijfer.
    Alles goed?
    Wtf?
    Ik heb geleerd, en nog weet ik deze niet.

    En ga zo maar door.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Je moet eens je leukste dag beschrijven! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik schrijf er meestal een antwoord op waarvan ik weet dat het toch fout zal zijn, maar ik kan het gewoon niet hebben dat het leeg is.xd En ik wil er wel iets sarcastisch opzetten, maar dat doe ik beter niet als ik de vrede en mijn punten wil behouden :'D

    je moet een boom tekenen en schrijven het antwoord zit achter deze boom, of zie handboek pagina, of vraag het aan God! xD


    Birdy in the sky..

    Oh jaaa. Ik schreef ook nog eens bij aardrijkskunde. 'Het antwoord ziet u bij Spongebob, zaterdag op tv' En toen ik het blaadje terug kreeg stond er een pijltje en daaronder. 'Sorry, maar ik keek zaterdag, en ik zag het antwoord niet voorbijkomen.'
    En bij Geschiedenis. 'Doordat de dinosauriërs hem opaten'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Oh jaaa. Ik schreef ook nog eens bij aardrijkskunde. 'Het antwoord ziet u bij Spongebob, zaterdag op tv' En toen ik het blaadje terug kreeg stond er een pijltje en daaronder. 'Sorry, maar ik keek zaterdag, en ik zag het antwoord niet voorbijkomen.'
    En bij Geschiedenis. 'Doordat de dinosauriërs hem opaten'
    -plat- xd


    Only losers can act the way you do

    Ik heb nog wel wat meer hilarische dingen meegemaakt, maar ik moet ff terugzoeken in een aantal oude so's die ik nog heb (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik schrijf er meestal: wtf, boeiend, weetikveel, geen idee, weet ik veel, idk enzo xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    -

    Dat dus. Ik ben niet echt creatief.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jou broer is cool man. En iedereen mag jaloers zijn. Ik heb zijn msn . ;D ghaha , ook al praat ik niet meer met hem ;x
    En ik schrijf niets op . Of 'god mag het weten maar ik ben het vergeten' ;D x


    Some people make the world special just by being in it

    hahaha dat is slimmm! (nerd)
    maar helaas kunnen mijn docenten daar vast niet mee lachen xd en vooral niet omdat dit mijn eindexamenjaar is (: maar ik probeer altijd iets van de stof op de schrijven want misschien is er toch iets van goed..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik schreef daarnet;

    (zie antwoordenblad)
    Hoi


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Idiotique schreef:
    ik schrijf een streep :9~


    Protège moi de mes désirs.

    Ohmygosh omhmygosh ohmygosh, jou broer zit in mijn klas XD ik heb zojuist bij je foto gekeken :X En Zoë is eerder de gekste van de klas ja :'3 (serieus dat heeft ze toegegeven)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 14:29 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Een vriendin van mij had al haar pagina's enzo uit haar hoofd geleerd voor een vak dat ze kei moeilijk vond, en bijna op elke vraag dat ze niet wist schreef zie samenvatting pagina ... of zie boek pagina ...
    ik schrijf meestal WTF, of ? of dit /
    Of ik heb éénkeer geschreven : "Ja maat... dat weet ik niet ze, dat stond niet eens in mijn boek."
    Of (ik ben blijven zitten) : "Jamaar jonge kijkt op mijn examen van vorig jaar eh ! Toen wist ik het antwoord wel."

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 14:11 ]