• Wist iets niet op zijn examen. Dus bij die vraag schrijft hij;
    'Zie antwoord Zoë'

    Haha :'D
    Ja die Zoë is dus het slimste meisje van hun klas. (krul)

    Wat schrijf jij soms op een toets als je iets niet weet? ;D


    - hoi ;D

    Hahaha
    uuhh meestal ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Marihuana schreef:
    Heb jij een broer? xd foto?

    ontopic; ik ga morgen -dankzij samira- bij scheikunde écht op de toets bij een destillaatdingopstelling gewoon justin bieber tekenen en dan zo'n vuurding bij z'n ballen als destillaat ;3
    Verder schreef ik ergens vorig jaar, bij wiskunde op de vraag 'wat is y?' als antwoord. 'Een letter uit het alfabet.' en bij duits een keer. 'Zie het antwoord van het antwoordenblad van de leraar' ='33

    -plat-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Gewoon iets dat ik moest leren maar dan weet ik dat dat helemaal niet klopt. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Marihuana schreef:
    Heb jij een broer? xd foto?

    ontopic; ik ga morgen -dankzij samira- bij scheikunde écht op de toets bij een destillaatdingopstelling gewoon justin bieber tekenen en dan zo'n vuurding bij z'n ballen als destillaat ;3
    Verder schreef ik ergens vorig jaar, bij wiskunde op de vraag 'wat is y?' als antwoord. 'Een letter uit het alfabet.' en bij duits een keer. 'Zie het antwoord van het antwoordenblad van de leraar' ='33


    noudankje, geef mij maar weer de schuld.
    Ga ik zo bij je afkijken, zie ik die tekening.
    Maar dan ga ik stuk, endan wordt me blad afgepakt, endan heb ik een 1. :$


    Smiling but close to tears.

    Sagesse schreef:
    (...)

    :'D haha.
    Nou ja, dan mag Henk euhm, aan plantage doen ;o

    (dance)
    _O_
    Ik dank U zeer <3

    STARDUSTx schreef:
    (...)

    noudankje, geef mij maar weer de schuld.
    Ga ik zo bij je afkijken, zie ik die tekening.
    Maar dan ga ik stuk, endan wordt me blad afgepakt, endan heb ik een 1. :$

    Lekker dan XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Lekker dan XD


    Dan ga ik die tekening zo overnemen. XDD'


    Smiling but close to tears.

    STARDUSTx schreef:
    (...)

    Dan ga ik die tekening zo overnemen. XDD'

    En dan zie je mij zo als iedereen stil is. 'Hahahaah! Justin beaaveeeeeeer' en dan lig ik helemaal plat, en kan niet stoppen met lachen en krijgen we beiden een 1 xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha, geniaal van hem. x'D
    Vroeger vertelde ik dan altijd wat, dat sloeg dan nergens op. Nu antwoord ik iets anders wat ik wel nog weet zodat ze zien dat ik het toch ken.

    Idiotique schreef:
    ik schrijf een streep :9~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bijvoorbeeld; "Dat weet u beter dan ik". en zo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Marihuana schreef:
    Heb jij een broer? xd foto?

    ontopic; ik ga morgen -dankzij samira- bij scheikunde écht op de toets bij een destillaatdingopstelling gewoon justin bieber tekenen en dan zo'n vuurding bij z'n ballen als destillaat ;3
    Verder schreef ik ergens vorig jaar, bij wiskunde op de vraag 'wat is y?' als antwoord. 'Een letter uit het alfabet.' en bij duits een keer. 'Zie het antwoord van het antwoordenblad van de leraar' ='33


    haha die is echt wel geniaal!

    & ik zeur eigenlijk gewoon heel een verhaal en dan is het soms goed, of ik schrijf niets op of 'ik wist het niet meer ): ' of 'waarom vraagt u het als u het toch al weet xd'
    of 'in het boek stond daar wel zo'n koel plaatje bij van zo'n gast met een gaypakje :'D' (bij geschiedenis)
    ik ben vaag (:
    & jouw broer is koel 8D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 21:05 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kijk in handboek.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ga altijd Hoi opschrijven. Of ik ga dingen opschrijven zoals; meneer/mevrouw, het regent nu. het is vandaag -datum-. het is -dag van de week-. het is het 3/4/5 whatever uur vandaag. x'D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 21:04 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gewoon een keer;
    Ik weet het niet.
    Maar nu ik er toch maar voor nietsnut zit ga ik ook eens zoiets grappigs opschrijven! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.