• Welk idee is origineler?


    Web van leugens.



    Een nieuw thuis, een nieuw leven, nieuwe kansen en nieuwe plannen. Dat geldt voor [..] nadat zij van het plattenland naar de grote stad is verhuisd. haar ouders zijn gescheiden en haar moeder werkt als assistente bij het grote mode-blad OLIVIA. [..] gaat naar Aviant Winters, een grote privéschool vol rijkeluiskinderen. ze valt compleet buiten de boot, totdat Misty, de grootste trut van de school, vraagt wat haar moeder voor werk doet. Ze antwoord 'Hoofdredactrice bij Olivia.' waardoor ze in een klap het populairste meisje van de school word, ze krijgt alle aandacht die ze wou maar raakt langzaam verstrikt in haar eigen leugens.


    The greatest tragedy is not your death.
    Wanneer [...] en haar beste vriendin (...) op een dag samen af reizen naar [verzinplaats] met haar auto, lijken ze door een ongeluk getroffen te worden. Ze raken verwikkeld in een kettingbotsing, waarbij [...] overleden blijkt te zijn in het ziekenhuis. Maar haar lichaam is er niet. (...) verwijt het haarzelf, en gaat op zoek naar het lichaam van haar beste vriendin, wanneer ze uit komt in een soort van andere wereld, een vampierenwereld, waar (...) een knappe vampier ontmoet, die haar helpt met het vinden van haar 'dode' vriendin..


    De 2e wordt geen twilight serie, so you know.

    Invullen :
    Welk idee ?
    Waarom?
    Origineel?
    Titel goed?
    Rollen?


    We can only learn to love by loving.

    Welk idee ? Het eerste vind ik leuker. Het is misschien wel een héél klein beetje standaard, maar het is wel leuk. En ik denk ook dat er veel lezers zullen zijn, waarvan een ik. (a)
    Waarom? Dat zei ik hier boven al ongeveer? =D
    Origineel? Ja!
    Titel goed? Ja, want meestal zijn titels Engels en een Nederlandse is ook wel eens leuk (:
    Rollen? Jaa! :'D


    Goed ingevuld? (krul)


    - hoi ;D

    Invullen :
    Welk idee? Nummer 1.
    Waarom? Omdat hij me echt super leuk lijtk om te lezen.
    Origineel? Ja='D.
    Titel goed? Ja.
    Rollen? Ohh Ohh Kies mij! Kies mij! *Steekt overdreven hoog haar vinger op*='D
    .


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Mij lijkt het eerste leuker ;D
    Voor de rest: geen idee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ze lijken mij allebij leuk. ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Invullen :
    Welk idee ? Idee 1
    Waarom? Omdat mij die leuker lijkt,en dat sommige meisjes zich zelf in zon verhaal herkennen(denk ik)
    Origineel? Ik vind van wel
    Titel goed?Jawel
    Rollen? Juah


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Joker schreef:
    Ze lijken mij allebij leuk. ;D


    Smiling but close to tears.