• Haha,

    Laat ons even lekker vroeg gaan doen. Als je weet dat Rock Werchter pas begint op 1 juli. Maar bon, ik moest dit even melden want ik ben zo happy nu.
    Ik wou dus al een hele tijd Muse een keer live zien, maar ik ben al een paar keer niet kunnen/mogen gaan naar één van hun concerten in België. Ik greep naast de kaartjes dus.
    Nu hoorde mijn moeder vanmorgen op de radio dat Muse op de Main Stage gaat staan van Rock Werchter en ik helemaal hyper doen waaaaant; meteen als de de voorverkoop begint gaan we kaartjes kopen en ga ik Muse zien :9~
    En voor de rest gingen mijn examens vandaag zo goed dat mijn dag echt niet meer stuk kan!
    Oké, ik was even happy, tot zo ver mijn happy momentje.
    EDIT- morgen begint de voorverkoop + Ik heb vanmorgen ondernomen dat Green Day ook komt 8D can't get any better. En ik ga :'D
    NOG EDIT- Als je de line-up wil zien en wil volgen wie er nog allemaal bijkomt, ga dan naar deze site.

    x'

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 18:16 ]

    Ik hoor Rock Werchter als ik in mijn bed lig :Y)
    En als ik bij mijn oma ben en de wind staat goed kani k mee zingen


    Live life limitless.

    MUSE
    &
    PEARL JAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMM O.O


    Ik wil zo hard gaan
    maar wacht eerst op de line-up van Graspop Metal Meeting (: Want dan ga ik misschien eens rondvragen om met een bende mee te gaan :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    LotteLampje schreef:
    Ik ga naar Graspop (:
    Again


    Tarja en BFMV komen, daar moet ik zo heen. _O_
    En ik ga enkel naar RW als er nog wat bij komt… Ik vind Muse nog wel goed, maar niet goed genoeg om enkel voor hen te gaan. (: Ik wacht dus nog op meer namen voor ik tickets koop.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    check edit 8D

    Nog een edit!

    Rammstein & P!nk komen ook

    En ik zag de line up dagen heel snel net:

    1juli
    MUSE

    2Juli
    GREEN DAY

    3Juli
    P!NK & RAMMSTEIN

    4Juli
    PEARL JAM


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hip ^^
    En Rammstein komt ook. Ik moet daar heen ;o Maar ik woon niet in Belgie xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Blitzkrieg schreef:
    Nog een edit!

    Rammstein & P!nk komen ook

    En ik zag de line up dagen heel snel net:

    1juli
    MUSE

    2Juli
    GREEN DAY

    3Juli
    P!NK & RAMMSTEIN

    4Juli
    PEARL JAM


    Ik weet dat Rammstein ook komt -maar die was ik er vergeten bijzetten ;x ik ga gewoon ff de link erbij pleuren zodat ze 't zelf in de gaten kunnen houden.