• Vorig jaar zei een klasgenoot tegen een leraar dat hij lelijk was ._. Had ik toen ookal topic over geopend dat dat zielig is :'D

    Maar vandaag kwam de NS ofzo, praten over agressie, best grappig en ze hadden een heftig verhaal vertelt. Maar back to the point. Hij liet zien hoe het is als een conducteur respectloos is. We hadden naambordjes en die moesten we ff gebruiken als kaartje. Kwam hij langs enzo. En die docent (die eerder lelijk is genoemd) waar we normaal les van hadden zat achterin en die had dus geen kaartje (naambordje). Hij was dus een zwartloper, haha. Maar toen zei iemand, 'Ja, U ziet er ook dronken uit.' Vind het wel zielig voor hem. Hij zei wel 'Ik weet dat ik er niet uit zie'. Maar nog.
    :/
    Ocherm. D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Welke docent was dat?
    En dat waren toch niet die enge mensen die een verhaal gingen vertellen over dat iemand te laat was en nog snel voor de trein overstak. En dan sloegen ze keihard met iets op tafel als zeg maar het effect? o_O
    Trauma voor het leven --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Welke docent was dat?
    En dat waren toch niet die enge mensen die een verhaal gingen vertellen over dat iemand te laat was en nog snel voor de trein overstak. En dan sloegen ze keihard met iets op tafel als zeg maar het effect? o_O
    Trauma voor het leven --'
    Mnr. Peeters van muziek.
    En ja dat waren die x'D Ookal deden ze dat niet bij ons, op de tafel slaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Die vent vind ik eng! o_O
    Maar hij kan wel goed muziek maken...
    En hij was eigenlijk hartstikke relaxes 8D

    Waarom wel bij ons en niet bij jullie?!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    LOL! Ik moet altijd lachen als die je aankijkt ._. Hij kijkt grappig :'D En hij kan vet mooi muziek maken, ja. Hij is gewoon cool.

    NANANANANANA.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 15:36 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    (puh)


    I may not always be perfect, but I'll always try.