• Morgen is het mijn eerste examen in mijn leven waar ik helemaal niet voor stress maar omdat ik wéét dat ik mijn crush ga zien, ga ik tijdens dat examen super lang op voorhand hard zitten stressen omdat ik hem ga zien. Al lang wil ik het hem vertellen maar nooit was er een gepaste gelegenheid. Nu hoop ik dat ik eindelijk eens alleen bij hem ben, en dan wil ik het vertellen. Maar dat ga ik niet durven. Ik ga/wil het er gewoon uitsmijten, maar ik wéét dat hij nooit iets mag/kan/zal worden dus eigenlijk is dat best kansloos.

    Dus morgen verkloot ik alles;
    -mijn examen Latijn
    -de verhouding die ik en mijn crush hebben. Die is namelijk perfect zo, buiten dat ik op hem verliefd ben. Als ik het zeg, zal hij nooit meer hetzelfde tegen mij doen.

    Oh boy, ik ga het echt verkloten :[


    Only losers can act the way you do

    of misschien komt alles goed?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Misschien moet je deze periode -die van je examens- je crush uit je hoofd zetten en er niet te veel mee omgaan, als hij achteraf vraagt waarom je hem negeerde of ontloopte zeg je gewoon dat je je tijd nodig had voor je examens voor te bereiden, zal hij vast wel begrijpen. En achteraf kan je het hem nog altijd zeggen. Een nee heb je een ja kan je krijgen, denk maar zo. En als hij anders gaat doen is het misschien toch niet de vriend die je dacht dat hij was. (:
    Succes iig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Romance schreef:
    of misschien komt alles goed?
    Dat kan ook, maar ik denk dat het eerder op mijn versie gaat uitdraaien.


    Only losers can act the way you do

    Je weet 't nooit hé


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    troost je je bent niet de einige die naast je crush zit...ik moet er het hele jaar naast zitten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als je dit zegt, kan het alleen nog maar beter gaan.
    Ik weet het niet goed uit te leggen, maar je snapt me, toch?

    Succes lieverd!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?