hey
ik luisterde net just dance van Lady GaGa
en het begin deed me denken aan Wir Schliessen uns ein van Tokio Hotel.
dus ik heb die van TH en Lady GaGa vergeleken en de intro is bijna gelijk..
wat vinden jullie?
http://nl.youtube.com/watch?v=BCyX3DNAeGs
[Lady GaGa - Just Dance]
http://nl.youtube.com/watch?v=6jQVKxvNqhs
[TH - Wir Schliessen uns ein]
...
-
30 juli 2008 - 10:368 aug 2008 - 19:44
ooit al eens hung uo van madonna vergeleken met gimme gimme gimme van abba? Madonna's tonen zijn bijna helemaal gebaseerd op de intro van dat liedje, origineel! -_-*
8 aug 2008 - 20:07ooit al eens hung uo van madonna vergeleken met gimme gimme gimme van abba? Madonna's tonen zijn bijna helemaal gebaseerd op de intro van dat liedje, origineel! -_-*
nee niet echt..
maar ik heb ook niet gezegt dat het erg was ofzo dat het op elkaar leek.
en ik weet ook dat TH beats heeft van anderen, en anderen van hun.
das ook niet erg, maar wel irritant.
als het op de radio komt ofzo, dan denk je hea! tokio hotel... oh nee, een ander...8 aug 2008 - 23:22Hij lijkt er wel op, maar toch er is net dat verschil dat het anders maakt.
vind ik ookCяуρтιCαℓ
8 aug 2008 - 23:229 aug 2008 - 17:21wake me up when september ends van greenday en forgotten children van tokio hotel hebben ook ongeveer soort van de zelfde intro x']
als he tmaar niet helemaal het zelfde is x']My Foughts You Can't Decode
9 aug 2008 - 18:00Och wat zal het ?
Luister eens naar Leave Out All The rest van Linkin Park en daarna nar Wo Sind Eure Hände van Tokio Hotel.Je zal wel horen dat er ook hetzelfde inzit allee trager in het refrein.
xxx9 aug 2008 - 18:27Kvin ze wel verdacht veel op elkaar lijken:8
All the shit I did tonight those be the best memories
9 aug 2008 - 18:31Ja, het lijkt er wel een beetje op, maar mss is dat gewoon toeval ofzo
Instant Karm hebben ze trouwens niet zelf gemaakt maar gecoverd van John Lennon.
ja, maar da moest U2 ook coveren, dus ja9 aug 2008 - 18:5313 aug 2008 - 2:4213 aug 2008 - 13:56In het liedje Iris van de Goo Goo Dolls zit een stukje, en dat is precies hetzelfde als de brug in Spring Nicht/Don't Jump.
Nouja. Wie weet! :']Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
13 aug 2008 - 14:3713 aug 2008 - 14:42je hebt gelijk maar je hoort toch een duidelijk verschil
13 aug 2008 - 14:43Jaa dat begin stukje lijkt er heel veel op ö!
I don't need words to feel those lips.
13 aug 2008 - 15:01tja, dat hun muziek wat op greenday lijkt, (van intro enzo dan) is logisch als je bedenkt dat bill greenday graag hoort, en de rest...daar heb ik geen reden voor
Sarah; Boefke is nen heten beer!